Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης: Πληθώρα δράσεων ενίσχυσης της τουριστικής εικόνας της περιοχής
Σε μια σειρά σημαντικών δράσεων ενίσχυσης της τουριστικής εικόνας της περιοχής προχώρησε η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, την τελευταία περίοδο της φετινής τουριστικής περιόδου.
Η διοίκηση του Περιφερειάρχη Α.Μ.Θ., κ. Χριστόδουλου Τοψίδη, με το βλέμμα στραμμένο πλέον στο καλοκαίρι του 2025, έχει θέσει ως κύριο στόχο της την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η διοίκηση, σχεδόν αμέσως με την ανάληψη των καθηκόντων της, προχώρησε στην καλύτερη προετοιμασία με στόχο την αύξηση των τουριστικών μεγεθών.
Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης: Κατά τη διάρκεια του φετινού καλοκαιριού, ένα ιδιαίτερο δρώμενο προώθησης του τουρισμού έλαβε χώρα, το οποίο στόχευε στην τουριστική προβολή της
Επρόκειτο για ένα press trip το οποίο διοργανώθηκε από το γραφείο ΕΟΤ της γαλλικής πρωτεύουσας και της έγκριτης εφημερίδας «Le Figaro». Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με τον Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ. Παναγιώτη Αρχοντή και υπηρεσιακών στελεχών που συνόδεψαν τη δημοσιογραφική ομάδα και παρείχαν κάθε δυνατή διευκόλυνση στο έργο τους. Από τη συνεργασία αυτή προέκυψε μια εκτενής παρουσίαση στο έντυπο επετειακό – καλοκαιρινό αφιέρωμα, με προτάσεις διακοπών.
Εκεί, έγινε ένα αναλυτικό ρεπορτάζ, συνολικά 17 σελίδων, για τους προαναφερθέντες προορισμούς.
«Οφείλουμε θερμές ευχαριστίες στο γραφείο του ΕΟΤ στο Παρίσι για την ουσιαστική συμβολή του στην οργάνωση αυτού του ταξιδιού. Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης θα βρίσκεται πάντα κοντά σε ανάλογες δράσεις» υπογράμμισε σε δηλώσεις του ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Αρχοντής.
Τον Σεπτέμβριο η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης συμμετείχε στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, όπως κάθε χρόνο, με δικό της περίπτερο.
Κατά την διάρκεια της έκθεσης, χιλιάδες επισκέπτες πέρασαν από το περίπτερο της Περιφέρειας ΑΜΘ. Στα εγκαίνια του περιπτέρου ήταν παρών ο Περιφερειάρχης Α.Μ.Θ. κ. Χριστόδουλος Τοψίδης που χαιρέτησε την έναρξη της λειτουργίας του, ενώ επίσης παρόντες ήταν Χωρικοί Αντιπεριφερειάρχες, Θεματικοί Αντιπεριφερειάρχες και πάρα πολλά στελέχη της Π.Α.Μ.Θ.
Το ξεχωριστό για φέτος είναι ότι στο κλείσιμο της διοργάνωσης έλαβε χώρα ένα δρώμενο προώθησης προορισμού, προβάλλοντας τόσο το γαστρονομικό προϊόν της περιοχής, όσο και τους χορούς και γενικότερα τον πολιτισμό του τόπου.
Επίσης, κατόπιν αιτήματος, η Περιφέρεια Α.Μ.Θ. στήριξε ταξίδι εξοικείωσης πρακτόρων του τουρισμού κρουαζιέρας το οποίο διοργανώθηκε από τον ΟΛΚ και το Επιμελητήριο Καβάλας, αναγνωρίζοντας έτσι το πόσο σημαντικό είναι για τον τόπο αυτός ο θεματικός τουρισμός που ανθεί τα τελευταία χρόνια στο λιμάνι της Καβάλας.
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης «θα συνεχίσει να στηρίζει ανάλογες δράσεις και θα προχωρήσει σε περαιτέρω ενέργειες στήριξης του τουρισμού κρουαζιέρας και στα υπόλοιπα λιμάνια της Περιφέρειας», όπως τονίζεται μέσα από την ιστοσελίδα της.
Η Περιφέρεια Α.Μ.Θ. είχε επίσης παρουσία στο περίπτερο του ΕΟΤ, στη διεθνή έκθεση τουρισμού του Παρισιού. Στο πλαίσιο της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν εποικοδομητικά ραντεβού του Θεματικού Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ. Αρχοντή με τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ, κ. Ανδρέα Φιορεντίνο και με διάφορους τουριστικούς πράκτορες ανά τον κόσμο.
Παράλληλα, πραγματοποίηθηκε ταξίδι εξοικείωσης με τους επαγγελματίες του τουρισμού στο οποίο συμμετείχαν Σέρβοι πράκτορες ενόψει της έναρξης της πρώτης πτήσης τσάρτερ από Βελιγράδι προς την Περιφέρεια Α.Μ.Θ., το επόμενο καλοκαίρι. Η Περιφέρεια Α.Μ.Θ. επενδύει στην ανάπτυξη του αεροπορικού τουρισμού καθώς κάτι τέτοιο θα έρθει να συμβάλει περαιτέρω στην ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της περιοχής.
Τέλος, η Περιφέρεια Α.Μ.Θ. είχε παρουσία στην Κωνσταντινούπολη σε δρώμενο προώθησης τουρισμού, μαζί με την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και την Περιφέρεια της Στερεάς Ελλάδος.
Επιπλέον, μια ακόμη δράση Β2Β πραγματοποιήθηκε από την Περιφέρεια ΑΜΘ, την επόμενη ημέρα, στο κτήριο των αποφοίτων του Ζωγράφειου λυκείου, όπου εκεί δόθηκε η ευκαιρία για επιπλέον συναντήσεις με τα στελέχη και τους πράκτορες της TURSΑB όσο και με δημοσιογράφους και influencers που ζουν στην Κωνσταντινούπολη.
Έγινε ανταλλαγή απόψεων και παροχή χρήσιμων πληροφοριών σε πολύ καλό κλίμα και αναλύθηκαν τα περιθώρια περαιτέρω τουριστικής ανάπτυξης.
Τέλος, ανανεωθήκαν τα ραντεβού για τον προσεχή Φεβρουάριο στην μεγάλη τουριστική έκθεση της Κωνσταντινούπολης ΕΜΜΙΤ.