Σε λειτουργία τίθεται το πενταψήφιο νούμερο 15192 για την ευχερέστερη επικοινωνία των δημοτών με τις υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Η νέα τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργεί καθημερινά, (Δευτέρα – Παρασκευή) από τις 08.00 έως τις 17.00 και θα αφορά στην καταγραφή αιτημάτων των δημοτών σχετικά με το σύνολο των αρμοδιοτήτων του Δήμου (καθαριότητα, απομάκρυνση ογκωδών, πράσινο, δημόσιος χώρος κτλ).
Τα αιτήματα στη συνέχεια θα προωθούνται από τους υπαλλήλους του Δήμου προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες.
Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης των πολιτών λειτουργεί προσθετικά στην εφαρμογή «Βελτιώνω την πόλη μου» και αναμένεται να συμβάλει τόσο στην αμεσότερη «χαρτογράφηση» των προβλημάτων όσο και στην ταχύτερη δυνατή επίλυσή τους.
Με το νέο αυτό εργαλείο που έχουν στη διάθεσή τους οι δημότες επιβεβαιώνεται η δέσμευση της δημοτικής Αρχής για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής τους και την αλλαγή της εικόνας της πόλης.
Εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο Δήμαρχος Μαραθώνα Στέργιος Τσίρκας, στην οποία αναφέρθηκε κυρίως…
Στους πρώτους οκτώ μήνες της διοίκησης του Δήμου από τη Συμπαράταξη, θεωρώ ότι έγιναν πολλά,…
Τις προοπτικές συνεργασίας σε τουριστικό, πολιτιστικό και οικονομικό επίπεδο συζήτησαν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης,…
Η παραπολιτική στήλη του Secret Φαβορί για την ΕΝΠΕ ο Νίκος Χαρδαλιάς Πρόσω ολοταχώς για…
Με τη συμμετοχή εκατοντάδων μαθητών των σχολείων του Πειραιά, μικρών επισκεπτών και γονέων πραγματοποιήθηκε χθες, …
Δεκατέσσερα νέα στέγαστρα σε στάσεις της δημοτικής συγκοινωνίας της πόλης τοποθέτησε ο Δήμος Μοσχάτου-Ταύρου, με…