Δε. Απρ 29th, 2024

Φάνης Σπανός: Σημαντικές υποδομές δημιουργούνται στην Στερεά Ελλάδα

Ο Φάνης Σπανός, περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδος, έχει να παρουσιάσει σημαντικό έργο σε μια Περιφέρεια με μεγάλους ορεινούς όγκους από την οποία λείπουν σημαντικές υποδομές, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που καταβάλλονται τα 8 τελευταία χρόνια από την περιφερειακή αρχή. Πολλές ήταν οι παρεμβάσεις που έγιναν από την Περιφέρεια για τα μικρά και μεγάλα προβλήματα στις περιφερειακές ενότητες Φθιώτιδας, Ευρυτανίας, Φωκίδας, Βοιωτίας και Εύβοιας.

-Στην  Εύβοια με γνώμονα τη στήριξη του ερασιτεχνικού αθλητισμού και γενικότερα τη βελτίωση των γηπεδικών μας εγκαταστάσεων, εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση ύψους 367.128 ευρώ και προχωρούν οι  διαγωνιστικές διαδικασίες για την εγκατάσταση συνθετικού χλοοτάπητα στο  γήπεδο ποδοσφαίρου.

-Στην Φθιώτιδα υπογράφηκε προγραμματική σύμβαση με το λιμενικό Ταμείο Φθιώτιδας και αναμένεται η  επίσημη  ένταξη του Λιμένα Στυλίδας στο Ταμείο Ανάκαμψης.

– Στις σχολικές μονάδες  θα εφαρμοστεί για μια ακόμα χρονιά, πρόγραμμα σίτισης, μέσα από το οποίο παρέχεται καθημερινά ένα υγιεινό γεύμα σε 4.000 μαθητές ευάλωτων οικογενειών.

-Επίσης εγκρίθηκαν προγραμματικές συμβάσεις για τα έργα : Κατασκευή στεγάστρου στο Δημοτικό Γήπεδο Αμαρύνθου,  μελέτη βελτίωσης επαρχιακής οδού γέφυρας Παλαιοκαρυάς προς τον ορεινό όγκο  Βραγγιανών,  Δένδρου και Τροβάτου,  αποπεράτωση του νέου κτιρίου για το Λύκειο Σκύρου, ενίσχυση των πληγέντων κτηνοτρόφων και μελισσοκόμων από τις πυρκαγιές στην ΠΕ Βοιωτίας.

Ακόμα  εξασφαλίστηκαν  1.000.000 ευρώ, για την  αποκατάσταση των  υποδομών των ΤΟΕΒ Θεσσαλιώτιδας του Δήμου Δομοκού, ενώ λαμβάνεται μέριμνα  για τα αρδευτικά  και αποστραγγιστικά δίκτυα, τα γεφύρια και τους  αγροτικούς δρόμους.

Τέλος με το Πρόγραμμα ΕΣΠΑ «ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ 2021-2027» εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση και λειτουργία 5ετούς δράσης για την υποστήριξη μαθητών και μαθητριών με αναπηρία, ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Με πόρους 4.500.000 ευρώ θα προσληφθεί ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό για την ενίσχυση σχολείων και άλλων δομών, με στόχο την καλύτερη δυνατή ένταξη των μικρών μας φίλων στις σχολικές κοινότητες.