Αλλάζει όψη η Καρδίσα με έργα 41,5 εκατ. – Αγοραστός: Έργο για τους πολλούς σε αυτή τη δύσκολη στιγμή

Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός υπέγραψε στην Καρδίτσα τη σύμβαση κατασκευής του έργου «Βελτίωση ε.ο. 30 – Κατασκευή Οδικού Τμήματος από Δέλτα Καρδίτσας έως είσοδο Καρδίτσας» συνολικού προϋπολογισμού 41.545.000 ευρώ.

Το τεχνικό έργο είναι προϋπολογισμού 32.350.000 ευρώ με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014-2020 και φορέα υλοποίησης την Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Ο προϋπολογισμός των απαλλοτριώσεων ανέχεται σε 8.300.000 ευρώ και ο προϋπολογισμός για Οργανισμούς Κοινωνικής Ωφέλειας -Τηλεπικοινωνίες 475.000 ευρώ και Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε. 420.000 ευρώ.

«Υπογράψαμε τη σύμβαση κατασκευής του μεγαλύτερου οδικού έργου στην Καρδίτσα που αλλάζει την εικόνα και την αρχιτεκτονική του τοπίου στην είσοδο της πόλης. Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο που γίνεται στη Θεσσαλία εντός αστικού ιστού, με 6 χλμ κύριας οδικής αρτηρίας με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και 6,5 χλμ παράπλευρου οδικού δικτύου που έχει σχεδιαστεί με τρόπο ώστε να εξυπηρετεί όλες τις παρόδιες υφιστάμενες ιδιοκτησίες – εμπορικές επιχειρήσεις, βιοτεχνίες, βενζινάδικα κλπ- προκειμένου να συνεχίσουν να λειτουργούν απρόσκοπτα. Περιλαμβάνει 5 κυκλικούς κόμβους σε Αγίους Θεοδώρους, Πρόδρομο, Σταυρό, Μέλισσα-Σταυρό και σηματοδοτούμενο κόμβο στη Μέλισσα που θα προσπαθήσουμε επίσης να μετατρέψουμε σε κυκλικό. Είναι ένα έργο ουσίας με χρόνο παράδοσης τα 3 έτη. Ευχαριστώ τις υπηρεσίες μας που έγκαιρα ολοκλήρωσαν τη μελέτη, την ένταξη, τη δημοπράτηση και αναδείχτηκε η ανάδοχος εταιρία» ανέφερε αρχικά ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός και συνέχισε:

«Εδώ και 8 μήνες ήμασταν έτοιμοι να υπογράψουμε, αλλά ο Νόμος περί απαλλοτριώσεων δημιούργησε πρόβλημα. Υπήρχε η δυνατότητα να υπογράψουμε για να μπούμε νωρίτερα στις ιδιοκτησίες που απαλλοτριώνονται και αποζημιώνονται με 8,3 εκατομμύρια ευρώ, άλλα δεν υπήρχε η θετική βούληση ορισμένων ιδιοκτητών. Το έργο θα γίνει, με τον καλύτερο τρόπο, γιατί είναι ένα έργο για τους πολλούς, όχι για τους λίγους. Όλοι κερδίζουν από το νέο δρόμο, κανείς δεν χάνει. Ίσα- ίσα, οι παρόδιοι ιδιοκτήτες ωφελούνται, καθώς ανεβαίνει η εμπορική αξία των ιδιοκτησιών τους, όπως απέδειξαν και τα άλλα έργα περιφερειακών οδών που κατασκευάζουμε. Σήμερα βρίσκονται πάνω σε ένα δρόμο βρώμικο, επικίνδυνο και τους αποδίδεται ένας δρόμος ασφαλής, γρήγορος και με αρχιτεκτονική τοπίου. Κάποιοι μας καθυστέρησαν. Εμείς στεκόμαστε μόνο στις αρετές των ανθρώπων και δεν σχολιάζω τα λάθη τους. Στο έργο θα δουλέψει κόσμος. Είναι ένα μεγάλο έργο που το έχει ανάγκη η Καρδίτσα ειδικά σε αυτή τη δύσκολη στιγμή, όπως μεγάλα είναι και τα υπόλοιπα έργα που εκτελούμε στην περιοχή».

Από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Καρδίτσας Κώστας Νούσιος υπογράμμισε: «Με ιδιαίτερη χαρά υπογράφουμε τη σύμβαση ενός μεγάλου έργου με προϋπολογισμό περίπου 42 εκατ. ευρώ που αλλάζει την εικόνα της πόλης της Καρδίτσας. Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός οραματίστηκε και σχεδίασε αυτό το έργο σε συνεργασία με τις τεχνικές υπηρεσίες. Το έργο αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να δώσει την εικόνα της πόλης που πραγματικά αξίζουμε. Έξι χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμου με διαχωριστική λωρίδα, ένα έργο που πραγματικά εκσυγχρονίζει την πόλη μας».


Σε δηλώσεις του ο Δήμαρχος Καρδίτσας Βασίλης Τσιάκος ανέφερε: «Σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να βρισκόμαστε στην υπογραφή της σύμβασης ενός δρόμου που θα αλλάξει την όψη της Καρδίτσας. Η πόλη μας αποκτά επιτέλους μια σύγχρονη είσοδο και σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση του περιφερειακού, οι Καρδιτσιώτες θα έχουν ένα περιφερειακό δακτύλιο κλειστό και μια είσοδο όπως αρμόζει σε μια σύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Περιφέρεια Θεσσαλίας και τον Περιφερειάρχη Κώστα Αγοραστό που πραγματικά έχει παρέμβει με αποφασιστικότητα στα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με αποτέλεσμα να είμαστε σήμερα στην ευχάριστη θέση της υπογραφής της σύμβασης. Εύχομαι πολύ σύντομα να ολοκληρωθεί ο δρόμος αυτός για να μπορέσουν οι Καρδιτσιώτες να μετακινούνται με ασφάλεια. Όταν υπάρχει συνεργασία, συνέργεια και αποφασιστικότητα όλα τα προβλήματα επιλύονται προς όφελος των πολλών και όχι των λίγων».