Περιφέρεια Ηπείρου

Συνάντηση Καχριμάνη- Αλέξιου για τα μνημεία της Ορθοδοξίας

Ζητήματα που αφορούν στην συνεργασία Περιφέρειας και Ιεράς Μητρόπολης για τη συντήρηση- διάσωση ιστορικών μνημείων και ναών, εργασίες που έχουν δρομολογηθεί, ως και τη λειτουργία του Γηροκομείου Κόνιτσας συζήτησαν κατά την συνάντησή τους ο περιφερειάρχης Ηπείρου με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης, Αλέξιο.

Επίσης, παρόντος και του Ηγουμένου της Ιεράς Μονής Στομίου π. Μαξίμου, τέθηκε και το ζήτημα της ασφαλούς μετακίνησης των προσκυνητών προς τη Μονή καθώς και τα έντονα προβλήματα που έχουν προκληθεί από τα χειμερινά καιρικά φαινόμενα.

Ο Αλ. Καχριμάνης διαβεβαίωσε τον Μητροπολίτη ότι η Περιφέρεια Ηπείρου θα είναι αρωγός στην ακριτική Μητρόπολη- όπως και στις άλλες της Ηπείρου- για την προστασία, συντήρηση και ανάδειξη των Μνημείων της, στηρίζοντας παράλληλα το κοινωνικό της έργο.

Share

Τελευταία άρθρα

“5ο STEREA RUN”: Τρέχω και γνωρίζω τη Στερεά Ελλάδα

Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας συνεχίζει την προσπάθεια για την προαγωγή του αθλητικού ιδεώδους και την…

16 λεπτά ago

Περιφέρεια Πελοποννήσου: Ανοιχτή πρόσκληση για τη στελέχωση του DMMO

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου δημιουργεί το Visit Peloponnese Talent Pool.

46 λεπτά ago

Ακόμα μία νικηφόρα δικαστική μάχη για τον Γ. Κωνσταντάτο

Ο Δήμαρχος Ελληνικού - Αργυρούπολης δηλώνει πως η προσπάθεια πολιτικής του εξόντωσης δεν θα είναι…

1 ώρα ago

Νέος χώρος στάθμευσης στον Πισκοκέφαλο Σητείας

Προς αναστήλωση η οικία του Βιτσέντζου Κορνάρου.

2 ώρες ago

Ενισχύεται η πυροπροστασία του Παραδοσιακού Ελαιώνα της Άμφισσας

Υπογράφηκε μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ Δήμου Δελφών και Global Water Partnership-Mediterranean, για την ενίσχυση της πυροπροστασίας…

2 ώρες ago