Τους πόρους του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης αξιοποιεί η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης που δρομολογεί την κατασκευή του «Σπιτιού της Γυμναστικής» στον Δήμο Αλεξανδρούπολης.
Συγκεκριμένα, ο περιφερειάρχης Χριστόδουλος Τοψίδης, υπέγραψε την απόφαση ένταξης του έργου στο Πρόγραμμα «Ανατολική Μακεδονία και Θράκη 2021-2027».
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 3.969.476,92 ευρώ και εντάσσεται στη Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου Αλεξανδρούπολης.
Σύμφωνα με την Περιφέρεια, το έργο αφορά τη δημιουργία σύγχρονης αθλητικής υποδομής για την ανάπτυξη και φιλοξενία δραστηριοτήτων γυμναστικής, όπως η ενόργανη, η ακροβατική και η αεροβική γυμναστική.
Η νέα εγκατάσταση θα ανεγερθεί σε χώρο του υφιστάμενου αθλητικού συγκροτήματος της περιοχής και θα περιλαμβάνει αγωνιστικούς και υποστηρικτικούς χώρους, εξυπηρετώντας αθλητές, προπονητές και θεατές.
Αναφερόμενος στο θέμα, ο Χρ. Τοψίδης, δήλωσε: «Η ενίσχυση των αθλητικών υποδομών αποτελεί σταθερή προτεραιότητα για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Με την ένταξη του «Σπιτιού Γυμναστικής» δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη του αθλητισμού, την υποστήριξη της νέας γενιάς αθλητών και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών».
Θα ακολουθήσει η διαμόρφωση ζώνης περιπάτου στην περιοχή.
Προστατεύεται η πολιτιστική κληρονομιά και ενισχύεται η αναπτυξιακή προοπτική της περιοχής.
Θα εγκατασταθούν 3 ολοκληρωμένες μονάδες επεξεργασίας νερού με κατάλληλες βαθμίδες φίλτρανσης, προεπεξεργασίας και αντίστροφης ώσμωσης.
Δυναμική παρουσία της Περιφέρειας Θεσσαλίας στη διεθνή έκθεση «Salon du Fromage et des Produits Laitiers».
Συζητήθηκε η πιλοτική αξιοποίηση τμημάτων του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο.
Στόχος η ασφαλής κυκλοφορία στο επαρχιακό και εθνικό δίκτυο της Γορτυνίας.