«Κατασκευή Σπιτιού Γυμναστικής» στον Δήμο Αλεξανδρούπολης

Τους πόρους του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης αξιοποιεί η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης που δρομολογεί την κατασκευή του «Σπιτιού της Γυμναστικής» στον Δήμο Αλεξανδρούπολης.
Συγκεκριμένα, ο περιφερειάρχης Χριστόδουλος Τοψίδης, υπέγραψε την απόφαση ένταξης του έργου στο Πρόγραμμα «Ανατολική Μακεδονία και Θράκη 2021-2027».
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 3.969.476,92 ευρώ και εντάσσεται στη Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου Αλεξανδρούπολης.
Σύμφωνα με την Περιφέρεια, το έργο αφορά τη δημιουργία σύγχρονης αθλητικής υποδομής για την ανάπτυξη και φιλοξενία δραστηριοτήτων γυμναστικής, όπως η ενόργανη, η ακροβατική και η αεροβική γυμναστική.
Η νέα εγκατάσταση θα ανεγερθεί σε χώρο του υφιστάμενου αθλητικού συγκροτήματος της περιοχής και θα περιλαμβάνει αγωνιστικούς και υποστηρικτικούς χώρους, εξυπηρετώντας αθλητές, προπονητές και θεατές.
Αναφερόμενος στο θέμα, ο Χρ. Τοψίδης, δήλωσε: «Η ενίσχυση των αθλητικών υποδομών αποτελεί σταθερή προτεραιότητα για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Με την ένταξη του «Σπιτιού Γυμναστικής» δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη του αθλητισμού, την υποστήριξη της νέας γενιάς αθλητών και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών».







