Ένα ακόμη βήμα για τη διάσωση και ανάδειξη της πολιτιστικής ταυτότητας της Αμοργός δρομολογείται με τη συνεργασία της Δήμος Αμοργού και της Ένωση Αιγιαλιτών Αμοργού, με την οικονομική στήριξη της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Σε ανάρτησή του, ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος υπογραμμίζει: «Ένα από τα σημαντικότερα έργα για την προβολή του πολιτισμού και της παράδοσης της Αμοργού δρομολογήθηκε», σημειώνοντας ότι η Ένωση παραχώρησε κτίριο στον Δήμο, ώστε να αποκατασταθεί και να στεγάσει τη λαογραφική ιστορία του νησιού.
Όπως αναφέρει, «χαιρόμαστε που μπορούμε να σταθούμε δίπλα τους και να στηρίξουμε τον ευγενή στόχο τους με τη χρηματοδότηση της αποκατάστασης του κτιρίου», ενώ η συλλογή θα περιλαμβάνει αντικείμενα από το παραδοσιακό αμοργιανό σπίτι, τη σηροτροφία και την τοπική οικοτεχνία.
Το ακίνητο έχει παραχωρηθεί με χρησιδάνειο, με τον Δήμο να αναλαμβάνει την ανακαίνιση και λειτουργία του. «Να συγχαρούμε τον Δήμο και την Ένωση για την πρωτοβουλία, που επιβραβεύουμε έμπρακτα», καταλήγει ο Περιφερειάρχης.
Μήνυμα συνεργασίας μεταξύ της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης έστειλε ο Υφυπουργός Εσωτερικών…
Ξεκινά και το 7ο Παιδικό Πολιτιστικό Φεστιβάλ Καλαμάτας.
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης παρέδωσε το πρώτο Urban Micro Forest της πόλης στη Β’ Δημοτική Κοινότητα.
Στην εκπομπή «Πρωινή Αφετηρία» των Παραπολιτικών 90,1 με την Έρη Πανάγου μίλησε ο δήμαρχος Λυκόβρυσης…
Αναλυτικά το πρόγραμμα των εκδηλώσεων.
Τον Σεπτέμβριο θα υποδεχτεί μαθητές από όλη την Ημαθία.