Περιφέρεια Αττικής: 6 εκ. ευρώ για ενεργειακή αναβάθμιση στο σχολικό συγκρότημα Γκράβας
Το «πράσινο» φως για σημαντικές παρεμβάσεις ενεργειακής αναβάθμισης, συνολικού προϋπολογισμού 6.5 εκ. ευρώ, στο σχολικό συγκρότημα της Γκράβας, αρμοδιότητας των Κτιριακών Υποδομών (ΚτΥπ Α.Ε) δόθηκε με την υπογραφή της πράξης ένταξής του στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα “Αττική 2014-2020” από τον Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργο Πατούλη.
Κατά την υπογραφή η οποία πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Περιφέρειας παρόντες ήταν ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΤΥΠ ΑΕ Θ. Γιάνναρης, ο Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Γ. Βλάχος, ο Γενικός διευθυντής της ΚΤΥΠ ΑΕ Θ. Κυριαζόπουλος και ο Προϊστάμενος της Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας Δ. Δρόσης.
Ειδικότερα με την υλοποίηση των συγκεκριμένων έργων ενεργειακών αναβάθμισης τα οποία προβλέπουν μεταξύ άλλων, ενίσχυση μονώσεων, αντικατάστασηκουφωμάτων και φωτιστικών σωμάτων με νέα τύπου led αλλά και εγκατάσταση φωτοβολταϊκών, αναμένεται η εξοικονόμηση 740 χιλιάδων κιλοβατώρων το χρόνο, το οποίο μεταφράζεται σε περισσότερες από 150 χιλιάδες ευρώ στην εξοικονόμηση λειτουργικών δαπανών ενέργειας του συγκροτήματος, ετησίως.
«Το εμβληματικό σχολικό συγκρότημα της Γκράβας γίνεται πιο «πράσινο» και πιο ασφαλές για τους μαθητές. Mε τα συγκεκριμένα έργα που χρηματοδοτεί η Περιφέρεια ωφελούνται οι μαθητές των δύο Δήμων Αθηναίων και Γαλατσίου όπου ανήκει χωροταξικά το εμβληματικό σχολικό συγκρότημα αλλά και οι πολίτες της ευρύτερης περιοχής. Υπηρετώντας με συνέπεια το όραμά μας για μία «πράσινη» Αττική, χτίζουμε μία πιο υγιή Περιφέρεια με πράξεις και όχι με λόγια» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Περιφερειάρχης και πρόσθεσε μεταξύ άλλων:
Tα σημαντικά αυτά έργα για τους μαθητές της Αττικής είναι αποτέλεσμα της πολύ εποικοδομητικής συνεργασίας μεταξύ των δύο βαθμών Αυτοδιοίκησης με την ΚΤΥΠ ΑΕ. Θέλω να υπογραμμίσω για άλλη μία φορά πως για πρώτη φορά γίνονται τόσα πολλά έργα κατασκευής αλλά και αναβάθμισης σχολικών υποδομών στην Αττική, τα οποία, είναι καρπός της μεθοδικής και συστηματικής δουλειάς των στελεχών της Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας σε συνεργασία με τα στελέχη των ΚΤΥΠ αλλά και η ενσάρκωση του οράματος της διοίκησης να αναβαθμίσει το επίπεδο των σχολείων στην Αττική.
Σε αυτό το πλαίσιο θα συνεχίσουμε να αξιοποιούμε ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά εργαλεία και σε συνεργασία με τους Δημάρχους της Αττικής οι οποίοι είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι σε περιβαλλοντικά ζητήματα υλοποιούμε παρεμβάσεις ενεργειακής εξοικονόμησης σε δημόσια κτίρια, με σημαντική ωφέλεια τόσο στην οικονομία, όσο και στο περιβάλλον. Μας ενδιαφέρει να υλοποιούμε έργα με ισχυρό περιβαλλοντικό αποτύπωμα και παράλληλα να προσφέρουμε στα παιδιά της Αττικής καλύτερα και ασφαλέστερα σχολεία».
Σε δηλώσεις του ο Διευθύνων Συμβούλος της Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. Θ. Γιάνναρης επισήμανε μεταξύ άλλων:
«Με τη συνεχή στήριξη και καθοδήγηση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Καραμανλή, τη διαρκή και αγαστή συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής και τονΠεριφερειάρχη κ. Πατούλη, υλοποιούμε ένα μεγαλόπνοο πρόγραμμα κατασκευήςνέων, σύγχρονων σχολικών μονάδων και αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού των υφιστάμενων σχολείων στην Αττική.
Σήμερα είμαστε χαρούμενοι για την υπογραφή της πράξης ένταξης του έργου της ενεργειακής αναβάθμισης ενός εμβληματικού σχολικού συγκροτήματος, της Γκράβας, καθώς και της ένταξης του έργου της κατασκευής του 3 ου Νηπιαγωγείου Γαλατσίου και ασφαλώς με τη συνδρομή του αποτελεσματικού δημάρχου Γαλατσίου κ. Μαρκόπουλου, με χρηματοδότηση από την Περιφέρεια Αττικής, των οποίων οι μελέτες εκπονήθηκαν από τη Διεύθυνση Μελετών της Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.
Η αρχιτεκτονική σύνθεση της σχολικής ενότητας της Γκράβας προέκυψε από Αρχιτεκτονικό Διαγωνισμό το 1970. Αποτελείται από 9 συγκροτήματα πουπεριλαμβάνουν σχολικές μονάδες όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, καθώς και ειδικό σχολείο, ΙΕΚ και Εργαστηριακό Κέντρο.
Το συγκεκριμένο έργο αποτελεί ένα σημαντικό στοίχημα για εμάς, καθώς πρόκειται για το μεγαλύτερο σχολικό συγκρότημα της χώρας, η υλοποίηση του οποίου, αντανακλά την ισχυρή μας θέληση και τον προσανατολισμό μας στην αναβάθμιση των υποδομών παιδείας και του επιπέδου της δημόσιας εκπαίδευσης.»
Δείτε σχετικό βίντεο στο παρακάτω link: