ΔΗΜΟΙ

Το Άργος αποκτά το μουσείο που του αξίζει

Τη Δευτέρα 29 Ιουνίου, στις 19:30, θα πραγματοποιηθούν τα επίσημα εγκαίνια της νέας μόνιμης έκθεσης του Αρχαιολογικού Μουσείου Άργους, παρουσία της υπουργού Πολιτισμού, Λίνας Μενδώνη, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην πολιτιστική ταυτότητα του Άργους.

Η τελετή διοργανώνεται από το Υπουργείο Πολιτισμού και την Εφορεία Αρχαιοτήτων Αργολίδας, με τη συμβολή του Δήμου Άργους – Μυκηνών, σηματοδοτώντας την επιστροφή ενός από τους σημαντικότερους πολιτιστικούς χώρους της περιοχής σε πλήρη λειτουργία.

Η επαναλειτουργία του Αρχαιολογικού Μουσείου Άργους αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη για την Αργολίδα, καθώς ο χώρος φιλοξενεί πολύτιμα αρχαιολογικά ευρήματα που καλύπτουν μια μακρά ιστορική διαδρομή, από την προϊστορική περίοδο έως και τους ρωμαϊκούς χρόνους.

Η νέα μόνιμη έκθεση αναμένεται να αναδείξει ακόμη περισσότερο τον πλούτο της πολιτιστικής κληρονομιάς της περιοχής. Η επιστροφή του μουσείου προσφέρει στο Άργος έναν σύγχρονο και αναβαθμισμένο χώρο πολιτισμού, εκπαίδευσης και ιστορικής γνώσης, ενισχύοντας παράλληλα την τουριστική ταυτότητα της πόλης.

Ως μία από τις αρχαιότερες συνεχώς κατοικημένες πόλεις του κόσμου, το Άργος αποκτά ξανά έναν εμβληματικό χώρο που αναδεικνύει τη διαχρονική του ιστορία και συμβάλλει ουσιαστικά στην πολιτιστική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής.

Τελευταία άρθρα

Σε τροχιά χρηματοδότησης οι παρεμβάσεις για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας

Στόχος η ασφαλής κυκλοφορία στο επαρχιακό και εθνικό δίκτυο της Γορτυνίας.

3 λεπτά ago

N. Φαρμάκης: “Η Δυτική Ελλάδα αλλάζει οριστικά επίπεδο”

"Το ΕΣΠΑ δεν είναι απλή άσκηση απορρόφησης κονδυλίων. Είναι η κινητήριος δύναμη για να βελτιώσουμε…

21 λεπτά ago

Νίσυρος: Σε τροχιά υλοποίησης το λιμάνι στο Μανδράκι

Ολοκληρώθηκε η διήμερη επίσκεψη εργασίας των μελετητών του Υπουργείου Υποδομών.

35 λεπτά ago

Ξεκινούν οι εκλογές αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια των Δήμων

Τους δήμους να κοινοποιήσουν την εγκύκλιο με κάθε πρόσφορο τρόπο σε όλους τους εργαζομένους τους,…

53 λεπτά ago

4.226.958 ευρώ για την κατασκευή του νέου Κλειστού Σταδίου Ζακύνθου

Χάρη στην υπογραφή της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφίας Ζαχαράκη, εξασφαλίζεται χρηματοδότηση ύψους 4.226.958…

58 λεπτά ago

«Κατασκευή Σπιτιού Γυμναστικής» στην Δήμο Αλεξανδρούπολη

Τους πόρους του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης αξιοποιεί η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης που δρομολογεί…

1 ώρα ago