
Τη Δευτέρα 29 Ιουνίου, στις 19:30, θα πραγματοποιηθούν τα επίσημα εγκαίνια της νέας μόνιμης έκθεσης του Αρχαιολογικού Μουσείου Άργους, παρουσία της υπουργού Πολιτισμού, Λίνας Μενδώνη, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην πολιτιστική ταυτότητα του Άργους.
Η τελετή διοργανώνεται από το Υπουργείο Πολιτισμού και την Εφορεία Αρχαιοτήτων Αργολίδας, με τη συμβολή του Δήμου Άργους – Μυκηνών, σηματοδοτώντας την επιστροφή ενός από τους σημαντικότερους πολιτιστικούς χώρους της περιοχής σε πλήρη λειτουργία.
Η επαναλειτουργία του Αρχαιολογικού Μουσείου Άργους αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη για την Αργολίδα, καθώς ο χώρος φιλοξενεί πολύτιμα αρχαιολογικά ευρήματα που καλύπτουν μια μακρά ιστορική διαδρομή, από την προϊστορική περίοδο έως και τους ρωμαϊκούς χρόνους.
Η νέα μόνιμη έκθεση αναμένεται να αναδείξει ακόμη περισσότερο τον πλούτο της πολιτιστικής κληρονομιάς της περιοχής. Η επιστροφή του μουσείου προσφέρει στο Άργος έναν σύγχρονο και αναβαθμισμένο χώρο πολιτισμού, εκπαίδευσης και ιστορικής γνώσης, ενισχύοντας παράλληλα την τουριστική ταυτότητα της πόλης.
Ως μία από τις αρχαιότερες συνεχώς κατοικημένες πόλεις του κόσμου, το Άργος αποκτά ξανά έναν εμβληματικό χώρο που αναδεικνύει τη διαχρονική του ιστορία και συμβάλλει ουσιαστικά στην πολιτιστική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής.







