Στον Δήμο Οιχαλίας παραχωρείται το ιστορικό “Μπεζεστένι”
Θα μετατραπεί σε χώρο τέχνης και πολιτισμού.

Μια σημαντική πολιτιστική και κοινωνική εξέλιξη πραγματοποιείται στον Δήμο Οιχαλίας καθώς το ιστορικό «Μπεζεστένι», που βρίσκεται στη Δημοτική Κοινότητα Μελιγαλά, περνά πλέον σε μια νέα εποχή δημιουργίας και ανάδειξης.
Η Ιερά Μητρόπολη Μεσσηνίας προχώρησε στην ευγενική παραχώρηση του εμβληματικού αυτού χώρου προς την Τοπική Αυτοδιοίκηση, ανοίγοντας τον δρόμο για την πλήρη αξιοποίηση και αναβάθμισή του.
Η παραχώρηση έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από τις τοπικές αρχές και τους φορείς της περιοχής. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του Δήμου, το «Μπεζεστένι» πρόκειται να μεταμορφωθεί ριζικά και να λειτουργήσει ως ένας σύγχρονος χώρος τέχνης, ειρήνης, πολιτισμού και εθνικής συμφιλίωσης, προσφέροντας στους δημότες και τους επισκέπτες μια σημαντική πολιτιστική διέξοδο.
Η Δήμαρχος Οιχαλίας, Παναγιώτα Γεωργακοπούλου, εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση εκ μέρους του Δημοτικού Συμβουλίου και των υπηρεσιών του Δήμου, εκφράζοντας τη βαθιά ευγνωμοσύνη της τοπικής κοινωνίας προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μεσσηνίας, Χρυσόστομο.
Στην τοποθέτησή της, η Δήμαρχος υπογράμμισε ότι η έμπρακτη και γενναιόδωρη στήριξη του Μητροπολίτη ενισχύει ουσιαστικά το έργο της τοπικής αυτοδιοίκησης. Παράλληλα, η κ. Γεωργακοπούλου τόνισε τη σπουδαιότητα που έχει η στενή συνεργασία ανάμεσα στην Εκκλησία και τον Δήμο, καθώς αυτή αποδίδει καρπούς και λειτουργεί πάντα προς όφελος των ίδιων των πολιτών.
Οι διαδικασίες για τη μελέτη και την έναρξη των παρεμβάσεων στο κτίριο αναμένεται να ξεκινήσουν άμεσα, ώστε το «Μπεζεστένι» να παραδοθεί το συντομότερο δυνατό στο κοινό, αποτελώντας ένα ζωντανό κύτταρο πολιτισμού για ολόκληρη τη Μεσσηνία.







