Συναυλία με τον Ηλία Βρεττό στη Νίκαια

Με μία ακόμη συναυλία, με ελεύθερη είσοδο για το κοινό, συνεχίσει τις καλοκαιρινές πολιτιστικές του εκδηλώσεις ο δήμος Νίκαιας- Α.Ι. Ρέντη το Σάββατο, 4 Ιουλίου.
Συγκεκριμένα, στην πλατεία Διαμάντως Κουμπάκη θα πραγματοποιηθεί η συναυλία του Ηλία Βρεττού, στο πλαίσιο του προγράμματος της Περιφέρειας Αττικής «Στην Αγκαλιά της Αττικής – Πολιτισμός & Αθλητισμός στις Γειτονιές μας 2026» και συνδιοργανώνεται με τον Δήμο Νίκαιας – Αγίου Ιωάννη Ρέντη, με στόχο την ενίσχυση εκδηλώσεων με ελεύθερη πρόσβαση για όλους.







