Συνεδρίασε το Δίκτυο Πόλεων «Διαδρομή του Αποστόλου Παύλου»

Tον κανονισμό και στη σύσταση του Δικτύου με τη μορφή Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας, με έδρα τον Δήμο Κορινθίων αποφάσισαν ομόφωνα τα μέλη του Δικτύου Πόλεων «Διαδρομή του Αποστόλου Παύλου» που συνεδρίασε στην Κόρινθο για την έγκριση του καταστατικού σύστασης του.
Όπως σημειώνεται, στο Δίκτυο, στο οποίο συμμετέχουν 14 Δήμοι, αποτελεί μια σημαντική πρωτοβουλία πανελλαδικής θρησκευτικής αξίας με στόχο τη συνεργασία των περιοχών που συνδέονται με τη δράση και το πέρασμα του Αποστόλου Παύλου, την ανάδειξη της κοινής ιστορικής και πνευματικής κληρονομιάς τους.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάπτυξη συνεργασιών και στην αξιοποίηση χρηματοδοτικών εργαλείων με σκοπό την υλοποίηση κοινών δράσεων για την προώθηση πολιτιστικών, εκπαιδευτικών και τουριστικών γεγονότων με διεθνή προσανατολισμό.
Τη σύσκεψη επισφράγισε η παρουσία της Εκκλησίας, η οποία εξέφρασε την πλήρη στήριξή της στο εγχείρημα.
Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν με θρησκευτικές εκδηλώσεις στην Αρχαία Κόρινθο στον Ιερό Ναό του Απόστολου Παύλου.







