Θεσσαλονίκη: Βανδαλισμοί σε παιδική χαρά
Η παιδική χαρά του δήμου στην Άνω Πόλη, στην πλατεία Καλλιθέας, έγινε στόχος των γνωστών-αγνώστων.

Για τέταρτη φορά μέσα σε εννιά μήνες η παιδική χαρά που δημιούργησε ο Δήμος Θεσσαλονίκης στην Άνω Πόλη, στην πλατεία Καλλιθέας, έγινε στόχος των γνωστών-αγνώστων.

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, εκνευρισμένος και αποφασιμένος, δήλωσε: “Είναι αδύνατο να κατανοήσει κανείς γιατί κάποιοι επιμένουν να καταστρέφουν χώρους που απευθύνονται σε παιδιά. Εάν νομίζουν, πως με τους συνεχείς αυτούς βανδαλισμούς θα υποχωρήσουμε, πως η παιδική χαρά που φιλοξενεί το χαμόγελο εκατοντάδων παιδιών και έχει εξελιχθεί σε σημείο αναφοράς, θα κλείσει, κάνουν λάθος. Προχωράμε άμεσα στην επισκευή των ζημιών και πολύ σύντομα η παιδική χαρά της πλατείας Καλλιθέας θα αποδοθεί ξανά στην τοπική κοινωνία. Ένα είναι βέβαιο, δεν πρόκειται ποτέ να επιτρέψουμε την παρανομία να επικρατήσει ως κανονικότητα”.








