Συμφωνήθηκε να υπάρξει στενή τριμερής συνεργασία ΥΠΕΝ – ΠΣΤΕ – ΕΥΔΑΠ την επόμενη περίοδο για την εφαρμογή της καλύτερης δυνατής…
"Για λίγες μόνο μέρες αποθέματος της πρωτεύουσας, κρίνεται όλη η αρδευτική περίοδος για την Κωπαΐδα" τόνισε ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας.