Συζητήθηκαν θέματα όπως το πρόγραμμα της κοινωνικής αντιπαροχής και οι παιδικές κατασκηνώσεις του Δήμου.
Ο Δήμος Καλαμάτας αξιοποιεί ανενεργές εκτάσεις για τη δημιουργία σύγχρονων κατοικιών και την ενίσχυση της πρόσβασης στη στέγη.