Δε. Οκτ 14th, 2024

Η δημοσκόπηση της Ρόδης Κράτσα

Για μια δημοσκόπηση που ανέθεσε στην Alco η περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Ρόδη Κράτσα, διαβάσαμε στην στήλη Big Mouth, του powergame.

Συγκεκριμένα αναφέρει το δημοσίευμα:

Μπορεί η απερχόμενη περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Ρόδη Κράτσα, να έχασε τις εκλογές από τον Ιωάννη Τρεπεκλή, αυτό όμως δεν την εμπόδισε (όπως προκύπτει από τα σχετικά έγγραφα) να αναθέσει στην Alco τη διενέργεια δημοσκόπησης. Αντικείμενο της δημοσκόπησης είναι η πρωτογενής έρευνα αποτύπωσης απόψεων των κατοίκων των Ιόνιων Νήσων για την εξέλιξη και τις επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Στόχος της δημοσκόπησης αυτής, όπως αποτυπώθηκε στην πρόσκληση ενδιαφέροντος, είναι να διερευνηθούν οι κοινωνικές επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης. Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ότι την πρόσκληση στην εταιρεία Alco η απερχόμενη περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων την έκανε στις 4 Οκτωβρίου, τέσσερις  μέρες μόλις πριν από τη διενέργεια των πρώτων αυτοδιοικητικών εκλογών. Το δε κόστος για τη δημοσκόπηση που θα διενεργήσει η εταιρεία του φίλου μου του Κώστα Παναγόπουλου ανέρχεται στις 13.640 ευρώ με ΦΠΑ.

Διαβάστε το σχετικό έγγραφο εδώ.