Πα. Μαρ 29th, 2024

Μπακογιάννης: Σύγχρονος και αποτελεσματικός Δήμος όχι μόνο αυτή τη δύσκολη περίοδο αλλά μόνιμα

Στο πλαίσιο της προσπάθειας του Δήμου Αθηναίων να απλοποιήσει τις διαδικασίες στις συναλλαγές με τις υπηρεσίες του, ειδικά μάλιστα αυτή την δύσκολη περίοδο που έχει ανασταλεί η λειτουργία πολλών υπηρεσιών για το κοινό, μια νέα δυνατότητα ενεργοποιήθηκε και παραδόθηκε στους πολίτες.

Συγκεκριμένα, μπορούν απλά κι εύκολα, απ’ όπου και αν βρίσκονται να υποβάλουν ηλεκτρονικά αίτηση για χορήγηση βεβαίωσης περί μη οφειλής Τέλους Ακίνητης Περιουσίας (ΤΑΠ) χωρίς να χρειάζεται να αυτοπρόσωπη περιουσία. Με δεδομένο μάλιστα ότι τις μέρες αυτές έχει ανασταλεί η λειτουργία του Τμήματος Ανταποδοτικών Τελών και ΤΑΠ του Δήμου Αθηναίων για συναλλαγές με το κοινό, αυτός είναι στην παρούσα φάση και ο μοναδικός τρόπος για να εξυπηρετηθούν.

Μέσα από την νέα πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών για τους πολίτες (https://eservices.cityofathens.gr/) που ήδη λειτουργεί εδώ και ένα μήνα με πρώτη υπηρεσία την δυνατότητα διόρθωσης των τετραγωνικών μέτρων στα ακίνητά τους, οι πολίτες έχουν πλέον στην διάθεσή τους και την δυνατότητα να αιτηθούν για βεβαίωση περί μη οφειλής ΤΑΠ χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτούν τον Δήμο.

Με χρήση των κωδικών taxisnet και με λίγα «κλικ» οι πολίτες θα έχουν την δυνατότητα να αιτηθούν για τη βεβαίωση περί μη οφειλής ΤΑΠ. Με την νέα αυτή υπηρεσία οι πολίτες γλιτώνουν από την υποχρέωση να επισκεφτούν την αρμόδια υπηρεσία δυο τουλάχιστον φορές, μια για να υποβάλουν την αίτηση τους και να καταθέσουν τα δικαιολογητικά και άλλη μια για να παραλάβουν την βεβαίωση με αποτέλεσμα να αναμένουν σε πολύωρες ουρές για να εξυπηρετηθούν.

Με την προσθήκη αυτής της ηλεκτρονικής υπηρεσίας ο Δήμος Αθηναίων αντιμετωπίζει πλέον αποτελεσματικά ένα χρόνιο πρόβλημα καθώς καθημερινά εκατοντάδες πολίτες συνωστίζονταν στην αρμόδια υπηρεσία για ώρες ώστε να εκδώσουν αυτή την βεβαίωση.

Επιπλέον μετά από συνεργασία του Δήμου Αθηναίων με τον συμβολαιογραφικό Σύλλογο Εφετείων Αθηνών, Πειραιώς, Αιγαίου και Δωδεκανήσου παρέχεται η δυνατότητα να εκδώσουν την βεβαίωση ηλεκτρονικά οι πολίτες απευθείας από τους συμβολαιογράφους.

Η υπηρεσία αυτή αναπτύχθηκε από τη ΔΑΕΜ ΑΕ, την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Πληροφορικής του Δήμου Αθηναίων, και είναι η δεύτερη υπηρεσία μετά την αίτηση για την αλλαγή των τετραγωνικών με την οποία έχουν ήδη εξυπηρετηθεί χιλιάδες πολίτες.

«Είναι ακόμη ένα βήμα στην πορεία που έχουμε χαράξει. Εξυπηρέτηση των πολιτών με τη χρήση της τεχνολογίας, χωρίς ουρές και γραφειοκρατία. Όχι μόνο σε αυτή την περίοδο της πανδημίας αλλά μόνιμα. Άλλη μία πλατφόρμα που φέρνει τον Δήμο των Αθηναίων πιο κοντά στον στόχο να γίνει σύγχρονος, πρακτικός και αποτελεσματικός» τονίζει ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας του Δήμου Αθηναίων να απλοποιήσει τις διαδικασίες στις συναλλαγές με τις υπηρεσίες του, ειδικά μάλιστα αυτή την δύσκολη περίοδο που έχει ανασταλεί η λειτουργία πολλών υπηρεσιών για το κοινό, μια νέα δυνατότητα ενεργοποιήθηκε και παραδόθηκε στους πολίτες.

Συγκεκριμένα, μπορούν απλά κι εύκολα, απ’ όπου και αν βρίσκονται να υποβάλουν ηλεκτρονικά αίτηση για χορήγηση βεβαίωσης περί μη οφειλής Τέλους Ακίνητης Περιουσίας (ΤΑΠ) χωρίς να χρειάζεται να αυτοπρόσωπη περιουσία. Με δεδομένο μάλιστα ότι τις μέρες αυτές έχει ανασταλεί η λειτουργία του Τμήματος Ανταποδοτικών Τελών και ΤΑΠ του Δήμου Αθηναίων για συναλλαγές με το κοινό, αυτός είναι στην παρούσα φάση και ο μοναδικός τρόπος για να εξυπηρετηθούν.

Μέσα από την νέα πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών για τους πολίτες (https://eservices.cityofathens.gr/) που ήδη λειτουργεί εδώ και ένα μήνα με πρώτη υπηρεσία την δυνατότητα διόρθωσης των τετραγωνικών μέτρων στα ακίνητά τους, οι πολίτες έχουν πλέον στην διάθεσή τους και την δυνατότητα να αιτηθούν για βεβαίωση περί μη οφειλής ΤΑΠ χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτούν τον Δήμο.

Με χρήση των κωδικών taxisnet και με λίγα «κλικ» οι πολίτες θα έχουν την δυνατότητα να αιτηθούν για τη βεβαίωση περί μη οφειλής ΤΑΠ. Με την νέα αυτή υπηρεσία οι πολίτες γλιτώνουν από την υποχρέωση να επισκεφτούν την αρμόδια υπηρεσία δυο τουλάχιστον φορές, μια για να υποβάλουν την αίτηση τους και να καταθέσουν τα δικαιολογητικά και άλλη μια για να παραλάβουν την βεβαίωση με αποτέλεσμα να αναμένουν σε πολύωρες ουρές για να εξυπηρετηθούν.

Με την προσθήκη αυτής της ηλεκτρονικής υπηρεσίας ο Δήμος Αθηναίων αντιμετωπίζει πλέον αποτελεσματικά ένα χρόνιο πρόβλημα καθώς καθημερινά εκατοντάδες πολίτες συνωστίζονταν στην αρμόδια υπηρεσία για ώρες ώστε να εκδώσουν αυτή την βεβαίωση.

Επιπλέον μετά από συνεργασία του Δήμου Αθηναίων με τον συμβολαιογραφικό Σύλλογο Εφετείων Αθηνών, Πειραιώς, Αιγαίου και Δωδεκανήσου παρέχεται η δυνατότητα να εκδώσουν την βεβαίωση ηλεκτρονικά οι πολίτες απευθείας από τους συμβολαιογράφους.

Η υπηρεσία αυτή αναπτύχθηκε από τη ΔΑΕΜ ΑΕ, την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Πληροφορικής του Δήμου Αθηναίων, και είναι η δεύτερη υπηρεσία μετά την αίτηση για την αλλαγή των τετραγωνικών με την οποία έχουν ήδη εξυπηρετηθεί χιλιάδες πολίτες.

«Είναι ακόμη ένα βήμα στην πορεία που έχουμε χαράξει. Εξυπηρέτηση των πολιτών με τη χρήση της τεχνολογίας, χωρίς ουρές και γραφειοκρατία. Όχι μόνο σε αυτή την περίοδο της πανδημίας αλλά μόνιμα. Άλλη μία πλατφόρμα που φέρνει τον Δήμο των Αθηναίων πιο κοντά στον στόχο να γίνει σύγχρονος, πρακτικός και αποτελεσματικός» τονίζει ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.