Πα. Απρ 19th, 2024

Η στρατηγική της ΝΔ και του Κυριάκου Μητσοτάκη για να κερδίσει τη νεολαία

Η προσέλκυση των νέων ψηφοφόρων στον δρόµο προς τις κάλπες της 7ης Ιουλίου βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των κοµµατικών επιτελείων, καθώς, όπως φαίνεται, αποτελεί το «κλειδί» για την τελική έκβαση της εκλογικής αναµέτρησης.

Στις ευρωεκλογές του Μαΐου, κατά τις οποίες, σύµφωνα µε τα επίσηµα στοιχεία του υπουργείου Εσωτερικών, προσήλθαν για πρώτη φορά στις κάλπες 528.996 νέοι ψηφοφόροι, εκ των οποίων 106.760 ήταν πολίτες ηλικίας 17 ετών, η Νέα ∆ηµοκρατία κέρδισε την πρωτιά εξασφαλίζοντας ποσοστό της τάξης του 30,5% και διαφορά 6,1% από τον δεύτερο ΣΥΡΙΖΑ.

Στο ηλικιακό γκρουπ 17-24 επικράτησε το κεντροδεξιό κόµµα της αξιωµατικής αντιπολίτευσης, καθώς αποτέλεσε ακόµα ένα κάστρο του ΣΥΡΙΖΑ που έπεσε, δεδοµένου ότι στις εθνικές εκλογές του 2015 το κυβερνών κόµµα υπερίσχυσε της Ν.∆. µε ποσοστό 40% έναντι 18%.

Ωστόσο, σύµφωνα µε πρόσφατη δηµοσκόπηση της Metron Analysis για τις βουλευτικές εκλογές, η Ν.∆. φαίνεται να χάνει τα πρωτεία, καθώς στην ηλικιακή οµάδα 17-34 παρουσιάζει ποσοστό 23,9% έναντι 26,2% του ΣΥΡΙΖΑ, γεγονός που έχει θορυβήσει το «γαλάζιο» επιτελείο, το οποίο προέβη σε νέους σχεδιασµούς µε ειδική µνεία για το συγκεκριµένο target group.

Το βασικό όπλο του προέδρου της Ν.∆. για να πείσει τους νέους ψηφοφόρους είναι το σχέδιο για ανάπτυξη και δηµιουργία νέων θέσεων εργασίας, ενώ από το πρόγραµµά του δεν λείπουν και οι στοχευµένες δράσεις µε στόχο την προσέγγιση της νεολαίας.

Χαρακτηριστικό παράδειγµα είναι οι τελευταίες τηλεοπτικές εµφανίσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη, οι οποίες ήταν σε τηλεοπτικά προγράµµατα που σηµειώνουν υψηλά νούµερα τηλεθέασης στα νεανικά κοινά, συγκεκριµένα στο «2night show» µε τον Γ. Αρναούτογλου και στο «Happy Day» µε τη Στ. Τσιµτσιλή, όπου ο πρόεδρος της Ν.∆. εµφανίστηκε άνετος και µε διάθεση για χιούµορ.

Παράλληλα, πόντους στην προσπάθειά του πρόσθεσε η ραδιοφωνική συνέντευξη που παραχώρησε στον Sporτ24, σχολιάζοντας σε χαλαρό κλίµα την αθλητική επικαιρότητα.