Προτεραιότητα στην ενίσχυση των δομών εκπαίδευσης και την στήριξη των παιδιών με ιδιαίτερες ανάγκες δίνει η Περιφέρεια θεσσαλίας που εξετάζει τη δημιουργία δομών παιδιών με αυτισμό μετά τη σχολική ηλικία.

Προκειμένου να διαπιστώσει τις αδυναμίες και τις ελλείψεις του εκπαιδευτικού συστήματος, ο περιφερειάρχης Δημήτρης Κουρέτας επισκέφθηκε το 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Λάρισας.

Με αφορμή τη γιορτή που διοργανώθηκε από μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς για τη λήξη του σχολικού έτους, ο  Περιφερειάρχης συζήτησε με τον Διευθυντή και το εκπαιδευτικό προσωπικό για τις ανάγκες και τα προβλήματα του σχολείου, ενώ συνομίλησε και με γονείς παιδιών, οι οποίοι του μετέφεραν τα ζητήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους.

Όπως διαπίστωσε, πέρα από το πρόβλημα ότι οι υφιστάμενες αίθουσες δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες του συνεχώς αυξανόμενου μαθητικού πληθυσμού, οι ανάγκες για την εξυπηρέτηση των αναγκών σωστής λειτουργίας είναι αρκετες.

Με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων της μαθητικής κοινότητας έχει ήδη αποφασιστεί η κατασκευή νέου σχολείου, η ολοκλήρωσή του αναμένεται μέσα στην επόμενη πενταετία.

Ο κ. Κουρέτας αφού άκουσε τις προσωπικές μαρτυρίες των γονέων, οι οποίοι ανέδειξαν τις καθημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σε μια σειρά θεμάτων, όπως και το ζήτημα της ειδικής διατροφής των παιδιών, με τον ίδιο να επισημαίνει την ανάγκη άμεσης παρέμβασης από ειδικούς, ενημέρωσε τους γονείς ότι η Περιφέρεια εξετάζει τη δημιουργία δομών παιδιών με αυτισμό μετά τη σχολική ηλικία, καλύπτοντας ένα κρίσιμο κενό στη μετασχολική φροντίδα.