VisitPeloponnese: Η Πελοπόννησος «συστήνεται» μέσα από ένα διήμερο γευσιγνωσίας στο αεροδρόμιο Καλαμάτας
Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν ελαιόλαδο, μέλι και κρασί, ενώ παράλληλα ενημερώθηκαν για την ιστορία, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις γεύσεις που καθιστούν τα προϊόντα της Πελοποννήσου μοναδικά
Περισσότεροι από 1.000 Βρετανοί tour operators και στελέχη της ταξιδιωτικής αγοράς είχαν την ευκαιρία, λίγο πριν αναχωρήσουν από την Ελλάδα, να γνωρίσουν την Πελοπόννησο και τα τοπικά της προϊόντα. Η γνωριμία αυτή πραγματοποιήθηκε μέσα από δύο ολοήμερα events, που έλαβαν χώρα την Παρασκευή 14 και τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου στον Διεθνή Αερολιμένα Καλαμάτας «Καπετάν Βασ. Κωνσταντακόπουλος», στο πλαίσιο του Hays Travel Overseas Conference 2025.
Η δράση εντάσσεται στη στρατηγική τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Ένωση Οινοπαραγωγών του Αμπελώνα της Πελοποννήσου, το Σχολείο Ελιάς και Ελαιολάδου Καλαμάτας και την πιστοποιημένη γευσιγνώστρια μελιού Μαίρη Νικολάου. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν ελαιόλαδο, μέλι και κρασί, ενώ παράλληλα ενημερώθηκαν για την ιστορία, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις γεύσεις που καθιστούν τα προϊόντα της Πελοποννήσου μοναδικά.
Παράλληλα με τη γευσιγνωσία, οι Βρετανοί επαγγελματίες της ταξιδιωτικής αγοράς παρακολούθησαν την παρουσίαση του προορισμού «Πελοπόννησος», με πληροφορίες για τις εμπειρίες, τις θεματικές διαδρομές και τις δυνατότητες ταξιδιού που προσφέρει η περιοχή. Η πρωτοβουλία αυτή αποτέλεσε σημαντική ευκαιρία για την προβολή της Πελοποννήσου στη βρετανική αγορά, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τον στενό δεσμό ανάμεσα στον τουρισμό και την αγροδιατροφή.
«Με συνέπεια στο όραμα του Περιφερειάρχη Δημήτρη Πτωχού, η Πελοπόννησος είναι παντού. Προβάλλουμε ενιαία τον τόπο μας και τα προϊόντα του σε κάθε μεγάλη διεθνή διοργάνωση, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τις αγορές του εξωτερικού. Η επαφή με περισσότερους από 1.000 Βρετανούς επαγγελματίες του τουρισμού ήταν μια ουσιαστική στιγμή εξωστρέφειας, που αναδεικνύει τόσο τη δυναμική του προορισμού όσο και την ποιότητα των πελοποννησιακών προϊόντων. Συνεχίζουμε με σχέδιο και συνεργασίες για να ενισχύσουμε την παρουσία της Πελοποννήσου διεθνώς», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Θάνος Μιχελόγγονας.