Την έντονη αντίδρασή της για τη μεταφορά της έδρας του Ναυτοδικείου Πειραιά στην Αθήνα εξέφρασε με ανάρτησή της η Αντιπεριφερειάρχης Στρατηγικού Σχεδιασμού της Περιφέρειας Αττικής, Σταυρούλα Αντωνάκου.
«Επίσημη ενημέρωση, μετά τη συνάντηση όλων των εμπλεκόμενων φορέων στο Δημαρχείο Πειραιά, που έγινε με πρωτοβουλία του δημάρχου, δεν υπήρχε», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα υπ’ αριθμ. 39, το οποίο δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ στις 23 Ιουνίου 2026, η έδρα του ιστορικού Ναυτοδικείου μεταφέρεται από τον Πειραιά στην Αθήνα, ενώ παράλληλα μετονομάζεται σε «Ναυτοδικείο Αθηνών».
Η απόφαση τίθεται σε ισχύ στις 31 Ιουλίου 2026, προκαλώντας αντιδράσεις για τον τρόπο με τον οποίο προχώρησε η σχετική διαδικασία και για την απουσία επίσημης ενημέρωσης των τοπικών φορέων.
Έγραψε συγκεκριμένα:
Χρηματοδοτικό κενό για τους Δήμους ύψους 2,44 δισ. ευρώ.
Εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση.
Ο Δήμαρχος ανέπτυξε τις ανάγκες της περιοχής επισημαίνοντας τη σημασία της διαρκούς συνεργασίας Τοπικής Αυτοδιοίκησης…
Ανακοινώθηκε σήμερα και επίσημα η απόφαση χρηματοδότησης του έργου.
Δεύτερο πακέτο μέσα σε έξι μήνες.
Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας & Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία Κέντρου Ψυχοκοινωνικής…