Δε. Απρ 29th, 2024

ΚΙΝΑΛ: Τα πρόσωπα «κλειδιά» που απαρτίζουν το προεκλογικό επιτελείο (Ονόματα)

του Χρήστου Δ. Δρούζια

Στην τελική ευθεία εισέρχεται η προεκλογική εκστρατεία ενόψει των ευρωεκλογών και του πρώτου γύρου των αυτοδιοικητικών και στο Κίνημα Αλλαγής βρίσκονται σε «πυρετό» διεργασιών.

Στόχος των επιτελών του ΚΙΝΑΛ είναι η τρίτη θέση και ένα διψήφιο ποσοστό στις ευρωεκλογές, ενώ επιτυχία θα θεωρηθεί αν εκλεγούν 3 υποψήφιοι από το ευρωψηφοδελτίο του κόμματος.

Όσον αφορά τις αυτοδιοικητικές, η Χαριλάου Τρικούπη θέλει να συγκρατήσει τις δύο περιφέρειες που είχε κερδίσει στην προηγούμενη εκλογική αναμέτρηση και να προσθέσει και άλλες, αλλά και να περάσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι υποψήφιοι του κόμματος στο δεύτερο γύρο.

Εξάλλου, στο Κίνημα Αλλαγής γνωρίζουν καλά ότι το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών θα αποτελέσει προάγγελο των εθνικών εκλογών.

Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου, το κεντρικό επιτελείο της Χαριλάου Τρικούπη, που αποτελείται από στελέχη του κόμματος, καθώς και στενούς συνεργάτες της Φώφης Γεννηματά, βρίσκεται θέση μάχης και σε κατάσταση εκλογικού συναγερμού, ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή συσπείρωση, αλλά και να αντληθούν ποσοστά από τη δεξαμενή των αναποφάσιστων.

Το «Κ» βρέθηκε στο στρατηγείο του ΚΙΝΑΛ και κατέγραψε τόσο το παλμό των εκλογών, όσο και τα πρόσωπα που απαρτίζουν την «dream team», που έχει αναλάβει να «τρέξει» τις εκλογές.

Καταρχήν, ο όλος σχεδιασμός βρίσκεται υπό το άγρυπνο βλέμμα του Μανώλη Όθωνα, που ως διευθυντής του πολιτικού γραφείου της επικεφαλής του ΚΙΝΑΛ, λειτουργεί, επί της ουσίας, ως τα «μάτια» και τα «αυτιά» της. Συμμετέχει σε όλες τις συσκέψεις και είναι το πρόσωπο που συγκαλεί τη λεγόμενη σύσκεψη του «πρωινού καφέ».

Την υψηλή εποπτεία της προεκλογικής προετοιμασίας έχει, εκ της θέσεώς του, ο Γραμματέας του ΚΙΝΑΛ Μανώλης Χριστοδουλάκης, ο οποίος συντονίζει και οργανώνει τις προεκλογικές δραστηριότητες του κόμματος. Παράλληλα, βρίσκεται σε καθημερινή επικοινωνία με τους Γραμματείς των Νομαρχιακών και Τοπικών Οργανώσεων του κόμματος, τους υποψήφιος δημάρχους και Περιφερειάρχες, ενώ ανά τα τακτά χρονικά διαστήματα πραγματοποιεί εξορμήσεις στην επαρχία, μιλώντας σε εκδηλώσεις του κόμματος.

Στο επικοινωνιακό team μετέχουν όλοι οι στενοί συνεργάτες της Φώφης Γεννηματά.

Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΚΙΝΑΛ Παύλος Χρηστίδης, που έχει αναλάβει την παρουσία του κόμματος στα μέσα ενημέρωσης, την προώθηση στην κοινή γνώμη των βασικών πολιτικών μηνυμάτων, καθώς και την καθημερινή ενημέρωση των πολιτικών συντακτών που καλύπτουν το ρεπορτάζ της Κεντροαριστεράς.

Ο Γραμματέας Επικοινωνίας του ΚΙΝΑΛ και υποψήφιος στη Β΄Πειραιά Σταμάτης Μαλέλης και ο αναπληρωτής του Τομέα Φίλιππος Φιλιππακόπουλος, οι οποίοι έχουν κομβικό ρόλο στη χάραξη της επικοινωνιακής στρατηγικής του κόμματος. Ορισμένες από τις αρμοδιότητές τους είναι η επιλογή των πολιτικών μηνυμάτων, η ανάλυση των δημοσκοπήσεων, αλλά και η επικοινωνιακή αξιοποίηση των γεγονότων.

Παράλληλα, ο Σταμάτης Μαλέλης δίνει καθημερινά «μάχες» στα τηλεοπτικά πάνελ και στα ραδιόφωνα, αναπτύσσοντας καθαρά και πειστικά επιχειρήματα.

Στο επικοινωνιακό επιτελείο συμμετέχει και διευθυντής του Γραφείου Τύπου της επικεφαλής του ΚΙΝΑΛ Νίκος Βοσδογάνης, που έχει αναλάβει τις επαφές της Φώφης Γεννηματά με τον Τύπο και την επιµέλεια των ομιλιών, της αρθρογραφίας και των συνεντεύξεων της.

Βασικό ρόλο στην επικοινωνία «παίζει» και η ομάδα που ασχολείται με τα social media και επιμελείται την παρουσία του κόμματος στο διαδίκτυο. Σε αυτήν μετέχουν ο Βασίλης Δελιγκάρης, ο οποίος, μεταξύ άλλων, «γεμίζει» τους προσωπικούς του λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με έξυπνα posts, σχολιάζοντας καυστικά δηλώσεις κυβερνητικών στελεχών ή «διαφημίζοντας» γκάφες τους, ο Σάββας Γουλόπουλος, που ασχολείται με τον περιφερειακό Τύπο, η Βίκη Δρακοπούλου, η Δήμητρα Βλαχάκη, o Γιώργος Κίσσας, που επιμελείται τα σποτάκια της καμπάνιας και η Ελευθερία Βρίλλη.

Να σημειωθεί ότι τα πρώτα προεκλογικά σποτ που βγήκαν στον… αέρα δεν τα εμπνεύστηκαν, ούτε τα δημιούργησαν εταιρείες, αλλά τα στελέχη του επικοινωνιακού επιτελείου, καθώς στο Κίνημα Αλλαγής έχουν επιλέξει μια καμπάνια χαμηλού κόστους. Άλλωστε, λόγο ότι τα οικονομικά του είναι λειψά και τα διαθέσιμα λιγοστά, δεν επιτρέπουν πολυτέλειες.

Σημαίνοντα ρόλο στην προεκλογική εκστρατεία έχει επίσης ο έμπειρος Χρήστος Πρωτόπαπας, ως υπεύθυνος πολιτικού σχεδιασμού και παρακολούθησης των κυβερνητικών πεπραγμένων, ο οποίος, μεταξύ άλλων, επιμελείται και τις προγραμματικές θέσεις του κόμματος.

Η ευθύνη της κινητοποίησης του κομματικού μηχανισμού έχει ανατεθεί στον πρώην πρόεδρο της ΓΣΕΕ και νυν Γραμματέα του Τομέα Οργανωτικού Χρήστο Πολυζωγόπουλο, ο οποίος έχει αναλάβει τον συντονισμό των νομαρχιακών και τοπικών οργανώσεων ανά την επικράτεια. Δίπλα του βρίσκεται ο στενός συνεργάτης της επικεφαλής του ΚΙΝΑΛ Δημήτρης Κουρόγιωργας, που έχει αναλάβει τις οργανώσεις του Λεκανοπεδίου, ενώ το έργο τους συνεπικουρείται από ομάδα στελεχών, με μεγάλη οργανωτική εμπειρία, όπως ο Γιώργος Λυμπερόπουλος, η Έφη Χαλάτση, η Μαρία Σιούνα Δημητρακοπούλου, o Φώτης Τσακοπιάκος, ο Θόδωρος Καπετανάκης κ.α

Μεγάλο βάρος στο οργανωτικό κομμάτι της προεκλογικής εκστρατείας έχει αναλάβει ο Σωτήρης Μάνεσης, ως υπεύθυνος κινητοποιήσεων του ΚΙΝΑΛ, που έχει την ευθύνη για την οργάνωση των εκδηλώσεων και των περιοδειών της Φώφης Γεννηματά

Τέλος, το δικό τους σημαίνοντα ρόλο «παίζουν» ο πρώην διευθυντής του πολιτικού γραφείου της επικεφαλής του ΚΙΝΑΛ Φώτης Αποστολόπουλος, καθώς και η προσωπική γραμματεία της Φώφης Γεννηματά, που αποτελείται από την Αλίκη Γεωργιακώδη, που είναι ενδεχομένως η πρώτη και η τελευταία μέσα στο 24ωρο που συνομιλεί μαζί με την Φώφη Γεννηματά, την Αντζελίνα Κοκκινοβράχου, την Εύα Δημητροπούλου και την Κωνσταντίνα Φωτεινοπούλου.