ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δήμος Αθηναίων: Νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα για ραντεβού των πολιτών με τις υπηρεσίες

Συνεχίζοντας την προσπάθεια εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού, ο Δήμος Αθηναίων εγκαινιάζει ένα νέο τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών. Στόχος είναι να μπει τέλος στην αναμονή σε «ουρές» έτσι ώστε να κερδίζουν χρόνο ενώ ταυτόχρονα αποφεύγεται ο συνωστισμός τόσο γι αυτούς όσο και για τους εργαζόμενους στο Δήμο, αυτή την περίοδο της πανδημίας του Covid-19.

Από σήμερα, οι πολίτες που επιθυμούν να προσέλθουν σε υπηρεσίες του Δήμου για να διεκπεραιώσουν υποθέσεις τους και δεν είναι σε θέση να το κάνουν εξ αποστάσεως με την πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών (https://eservices.cityofathens.gr/), θα μπορούν εύκολα και γρήγορα να κλείνουν τα ραντεβού τους για 298 διαφορετικές διαδικασίες αρμοδιότητας του Δήμου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://rantevou.cityofathens.gr/  

Συγκεκριμένα, ο ενδιαφερόμενος κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet που διαθέτει, θα μπορεί να επιλέγει την υπηρεσία για την οποία θέλει να εξυπηρετηθεί, να ενημερώνεται για τα έγγραφα ή τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να έχει μαζί του και να διευκρινίζει χρήσιμες πληροφορίες.

Έτσι, τα αρμόδια στελέχη του Δήμου θα είναι καλύτερα προετοιμασμένα για την ταχύτερη ολοκλήρωση της διαδικασίας. Θα μπορεί επίσης να επιλέγει την ημέρα και ώρα που επιθυμεί να προσέλθει στο Δήμο. Προβλέπεται ακόμα και η διαδικασία ηλεκτρονικής ακύρωσης του ραντεβού και ο επαναπροσδιορισμός του.

Στην ψηφιακή πλατφόρμα για τα ραντεβού έχει ενσωματωθεί ειδικός μηχανισμός ώστε να είναι φιλική και προσβάσιμη σε όλους, με σεβασμό στο δικαίωμα των Ατόμων με Αναπηρία για ισότιμη συμμετοχή παντού. Με στόχο μάλιστα τη διαρκή βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών του Δήμου, μετά το ραντεβού, οι πολίτες θα μπορούν να αξιολογούν, επίσης ηλεκτρονικά, την ποιότητα και το βαθμό εξυπηρέτησής τους. Για όσους δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ηλεκτρονικά, θα υπάρχει παράλληλα η δυνατότητα να κλείνουν τα ραντεβού τους με τις υπηρεσίες καλώντας στη γραμμή εξυπηρέτησης του Δήμου στο 1595.

«Κατά τη διάρκεια της καραντίνας καταφέραμε να δημιουργήσουμε μία μεγάλη, ψηφιακή προίκα για όλους τους πολίτες που ταλαιπωρούνταν στις ουρές και τη γραφειοκρατία. Όχι μόνο δεν σταματάμε την προσπάθεια αλλά την εντείνουμε για να καταλήξουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Να μπορούν όλοι να εξυπηρετούνται άμεσα, αποτελεσματικά και, σε αυτήν την περίοδο, με ασφάλεια. Δημιουργούμε ένα ευρύ πλέγμα υπηρεσιών που επιτέλους φέρνει το δήμο δίπλα στον πολίτη, κοντά του. Όχι απέναντί του» αναφέρει σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.

 

Share

Τελευταία άρθρα

Εξοπλισμό σχολείου παρέλαβε ο δήμαρχος Λυκόβρυσης – Πεύκης

Παρουσία του δημάρχου Λυκόβρυσης – Πεύκης, Μάριου Ψυχάλη πραγματοποιήθηκε  η παραλαβή του εξοπλισμού για το…

<span class="time_diff_disable">18:19 03-05-2024</span> ago

Λήψη μέτρων για να αποφευχθούν φαινόμενα λειψυδρίας – Δείτε από ποιον δήμο

Η συνεχιζόμενη ξηρασία και οι υψηλές θερμοκρασίες έχουν φέρει το νερό της περιοχής του Δήμου…

<span class="time_diff_disable">14:13 03-05-2024</span> ago

Δημογραφικό: Αίτια και λύσεις στην ημερίδα των Π.Ε.Δ.Α., ΕΝ.Δ.Α. και Δήμου Παιανίας

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ημερίδα με θέμα «Το Δημογραφικό-Ένα πρόβλημα με πολλές επιπτώσεις» που συνδιοργάνωσαν…

<span class="time_diff_disable">21:42 02-05-2024</span> ago

Παραίτηση «βόμβα» στον Δήμο Ηλιούπολης

Την παραίτησή του υπέβαλε ο αντιδήμαρχος καθαριότητας του Δήμου Ηλιούπολης κ. Νίκος Καραβαγγέλης, η οποία…

<span class="time_diff_disable">20:55 02-05-2024</span> ago

Η έκκληση του Δήμου Θεσσαλονίκης στους δημότες

Να μην κατεβάζουν αλόγιστα τα απορρίμματά τους στους πράσινους κάδους τις ημέρες του Πάσχα καλεί…

<span class="time_diff_disable">19:43 02-05-2024</span> ago

Επανεκκίνηση προγράμματος καφέ κάδου στον Δήμο Ελευσίνας

Το πρόγραμμα του καφέ κάδου αναμένεται να επανεκκινήσει το επόμενο διάστημα στον Δήμο Ελευσίνας. Μάλιστα,…

<span class="time_diff_disable">19:41 02-05-2024</span> ago