To Μετρό Θεσσαλονίκης θα κλείσει ξανά, ενώ έρχονται και αλλαγές στην τιμή του εισιτηρίου. Αυτό προανήγγειλε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών. Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη αναστολή λειτουργίας του Μετρό έχει προγραμματιστεί για ένα μήνα, από τις 10 Νοεμβρίου, προκειμένου να προχωρήσει η διασύνδεση των συστημάτων με τη βασική γραμμή από την Ελληνικό Μετρό. Αυτή η εξέλιξη προκαλεί πονοκέφαλο στους αρμόδιους φορείς, καθώς οι περίπου 100.000 επιβάτες του Μετρό θα χρειαστεί να μετακινηθούν με υπόλοιπα διαθέσιμα μέσα της πόλης, δηλαδή, κυρίως με τα λεωφορεία που θα κληθούν να αντεπεξέλθουν σε πολύ μεγαλύτερο φόρτο, τα ταξί και τα ΙΧ οχήματα με τις επιπτώσεις στο κυκλοφοριακό να είναι αναπόφευκτες.

Στις 11 Δεκεμβρίου το Μετρό θα επιστρέψει σε ρυθμούς λειτουργίας: μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου με ωράριο 6:30-23:30 και από τις 20 Δεκεμβρίου με πλήρες ωράριο 5:30-12:30.

Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Νίκο Ταχιάο, το Μετρό θα κλείσει πάλι, πριν την λειτουργία της γραμμής της Καλαμαριάς. Αυτό θα συμβεί το Φεβρουάριο και εκτιμάται ότι θα είναι πάλι για έναν μήνα. Παράλληλα, προανήγγειλε αλλαγές στα εισιτήρια, όπως η κατάργηση χρήσης του εισιτηρίου διάρκειας 70 λεπτών, που ισχύει σήμερα.

Στον αρχικό σχεδιασμό του εισιτηρίου, η βασική σκέψη ήταν να μπορεί να συνδυάσει ο επιβάτης λεωφορείο και Μετρό. Τώρα δεν υπάρχει αυτός ο λόγος, είπε και προανήγγειλε αύξηση της τιμής του εισιτηρίου. Με διαλειτουργικότητα το εισιτήριο δεν θα κοστίζει 60 λεπτά είπε και συμπλήρωσε ότι το Μετρό εφόσον το εισιτήριο κοστίζει 1 ευρώ, θα είναι οριακά βιώσιμο.

Όπως είχε γράψει το powergame.gr, το Μετρό Θεσσαλονίκης πάει Καλαμαριά στο α’ τρίμηνο του 2026. Αυτό είχε πει ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Κωστής Χατζηδάκης, από τον σταθμό Αρετσού, στην Επέκταση Καλαμαριάς, αφού προηγουμένως είχε επισκεφθεί το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας του Μετρό και προεδρεύσει σε σύσκεψη στην οποία μετείχαν ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, ο πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό ΑΕ, Νίκος Κουρέτας, ο CEO της ΤΗΕΜΑ ΑΕ, Carlos Bianco και ο γενικός διευθυντής της ΑΚΤΩΡ, Τάσος Αρανίτης.