Τε. Απρ 24th, 2024

Μεγάλη ανταπόκριση των Πειραιωτών στην εφαρμογή «PIREAPP» για την επίλυση προβλημάτων στην πόλη

Ο Δήμος Πειραιά συνεχίζει τη λειτουργία της εφαρμογής επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Pireapp», επιλύοντας άμεσα τα προβλήματα που συναντούν καθημερινά οι δημότες και επισκέπτες του Δήμου, με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και αποτελεσματικό.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το τελευταίο εξάμηνο έχει επιλυθεί το 85% των συνολικών αιτημάτων που έχουν καταγραφεί μέσω της εφαρμογής. Τα υπόλοιπα αιτήματα βρίσκονται σε εξέλιξη και έχουν ήδη δρομολογηθεί από τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες. Τα συχνότερα αιτήματα που καταγράφονται στο διαχειριστικό σύστημα της πλατφόρμας αφορούν στις κατηγορίες  “Σκουπίδια/μπάζα”- ¨καμένες λάμπες¨- «εγκατελελειμμένο όχημα».

Ο χρόνος ανταπόκρισης των δημοτικών υπηρεσιών είναι πολύ ικανοποιητικός. Ιδιαίτερα στον τομέα της καθαριότητας φτάνει στο 96% ενώ στον τομέα των ηλεκτρολογικών θεμάτων αγγίζει το 98%. Επιπλέον, έχουν σταλεί από τις υπηρεσίες 10.400 προσωποποιημένα μηνύματα προς τους δημότες, κάνοντας την επικοινωνία μεταξύ Δήμου και δημοτών άμεση και αμφίδρομη.

Επισημαίνεται ότι ο Δήμος Πειραιά δημιούργησε έναν χώρο στην ιστοσελίδα του Δήμου  στον σύνδεσμο https://piraeus.gov.gr/pireapp , όπου οι πολίτες μπορούν να στέλνουν τα αιτήματά τους.

Το ποσοστό ανά κοινότητα, βάσει των συνολικών αιτημάτων που δέχεται ο Δήμος Πειραιά μέσω της εφαρμογής Pireapp:

Α’ Δημοτική Κοινότητα 29,18%

Β’ Δημοτική Κοινότητα 30,10%

Γ’ Δημοτική Κοινότητα 7,40%

Δ’ Δημοτική Κοινότητα 18,62%

Ε’ Δημοτική Κοινότητα 14,70%

Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης δήλωσε:

«Η δημιουργία της εφαρμογής Pireapp πριν από πέντε χρόνια ήταν ένα καθοριστικό βήμα για το πέρασμα του Δήμου Πειραιά στην ψηφιακή εποχή, σηματοδοτώντας  μία νέα, αμφίδρομη σχέση του δημότη με τον Δήμο. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ολοένα και περισσότεροι δημότες αλλά και επισκέπτες της πόλης μας αξιοποιούν το «Pireapp», συμβάλλοντας στην αντιμετώπιση μικρών και μεγαλύτερων προβλημάτων που εντοπίζουν στις γειτονιές της πόλης,  με έναν σύγχρονο, άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο. Ταυτόχρονα οι υπηρεσίες του Δήμου, βελτιώνουν συνεχώς το επίπεδο εξυπηρέτησής τους, γεγονός που αποτελεί ζητούμενο για την Δημοτική Αρχή, καθώς σταθερός μας στόχος είναι να αλλάζουμε προς το καλύτερο μέρα και την ημέρα τις γειτονιές της πόλης μας, βελτιώνοντας την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής των Πειραιωτών».

Ο Σύμβουλος του Δημάρχου για την ψηφιακή διακυβέρνηση κ. Βασίλης Καραγιάννης δήλωσε: έχουμε μία πολύ καλή εφαρμογή την οποία εξελίσσουμε συνεχώς προς όφελος των δημοτών του Πειραιά. Δημιουργήσαμε έναν χώρο στην ιστοσελίδα του Δήμου μας στον σύνδεσμο https://piraeus.gov.gr/pireapp όπου θα μπορούν και από εκεί οι δημότες-επισκέπτες να στέλνουν τα αιτήματα τους.

Πληροφορίες και χρήση  της εφαρμογής «Pireapp»

Η εφαρμογή Pireapp, η οποία λειτουργεί μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Novoville, προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας ή ηλεκτροφωτισμού, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, θέματα που αφορούν τη Δημοτική Αστυνομία, κλπ., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Pireapp για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android. Γίνεται με 4 απλά βήματα:

●   Επιλογή τοποθεσίας

●   Επιλογή κατηγορίας αιτήματος

●   Προσθήκη φωτογραφίας

●   Αποστολή του αιτήματος στον Δήμο

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Οι υπηρεσίες του Δήμου Πειραιά, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκριση τους προς τους πολίτες.

Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.

Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.