Ο Δήμος Αθηναίων ανταποκρινόμενος άμεσα στις ανάγκες που δημιουργούν οι νέοι περιορισμοί στην κυκλοφορία οι οποίοι θα ισχύουν από αύριο, εντατικοποιεί τις προσπάθειές του για να διευκολύνει τους πολίτες στις συναλλαγές με τις υπηρεσίες του, έτσι ώστε να μην απαιτείται η φυσική τους παρουσία σε αυτές.
Με μια μεγάλη σειρά από ψηφιακές υπηρεσίες που έχουν αναπτυχθεί τους προηγούμενους μήνες και καλύπτουν την συντριπτική πλειοψηφία των υπηρεσιών του Δήμου, κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να εξυπηρετείται απλά, γρήγορα, απ΄ όπου βρίσκεται, κερδίζοντας χρόνο, αποφεύγοντας την ταλαιπωρία και προστατεύοντας την υγεία του όπως και την υγεία των εργαζομένων στον Δήμο Αθηναίων.
Είναι ενδεικτικό ότι μέσα σε διάστημα 9 μηνών έχουν εξυπηρετηθεί από τις ψηφιακές υπηρεσίες αυτές, 30.000 πολίτες και επιχειρήσεις και έχουν εγγραφεί περισσότεροι από 52.000 Αθηναίοι.
Μέσω της πλατφόρμας ψηφιακών υπηρεσιών https://eservices.cityofathens.gr/ οι πολίτες και οι επιχειρήσεις κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet που διαθέτουν μπορούν να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά για 37 υπηρεσίες. Επιλέγοντας τον τύπο της αίτησης και επισυνάπτοντας τα δικαιολογητικά που προβλέπονται για κάθε διαδικασία, αυτόματα λαμβάνουν αριθμό πρωτοκόλλου. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία από την αρμόδια υπηρεσία, το αιτούμενο πιστοποιητικό/έγγραφο «ανεβαίνει» στην ηλεκτρονική θυρίδα του ενδιαφερόμενου.
Συγκεκριμένα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν ηλεκτρονικά στον Δήμο Αθηναίων για:
Ταυτόχρονα, συνεχίζεται η λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας https://rantevou.cityofathens.gr/, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να κλείνουν εύκολα και γρήγορα τα ραντεβού τους με τις υπηρεσίες του Δήμου επιλέγοντας την ημέρα και την ώρα που επιθυμούν για να διεκπεραιώσουν τις υποθέσεις τους.
Στην πλατφόρμα έχουν ενσωματωθεί 313 διαδικασίες για τις οποίες ο ενδιαφερόμενος μπορεί να κλείσει ραντεβού με την αρμόδια υπηρεσία, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι σε διάστημα δύο μηνών λειτουργίας της πλατφόρμας, έχουν ήδη προγραμματιστεί 14.500 ραντεβού.
Για όσους δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ηλεκτρονικά και έχουν επείγουσα ανάγκη υπάρχει δυνατότητα να κλείνουν τα ραντεβού τους με τις υπηρεσίες καλώντας στη γραμμή εξυπηρέτησης του Δήμου στο 210-5277000 και στο 1595.
Δίνεται επίσης η δυνατότητα στους πολίτες να υποβάλουν ενστάσεις για παραβάσεις παράνομης στάθμευσης ηλεκτρονικά μέσω του συνδέσμου https://eenstasi.cityofathens.gr/eEnstasi/. Οι πολίτες αρχικά καταχωρούν τον μοναδικό αριθμό της κλήσης (κωδικός RF) και επισυνάπτουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά αναγράφοντας τον λόγο της ένστασης. Με την καταχώρηση της αίτησης, αποστέλλεται ηλεκτρονικά αντίγραφο της αίτησης με αριθμό πρωτοκόλλου και με την ολοκλήρωση της διαδικασίας από την αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου (αποδοχή ή απόρριψη) λαμβάνουν ένα ενημερωτικό email με την απόφαση.
Τέλος, επισημαίνεται ότι το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται να ενσωματωθούν από την «ΔΑΕΜ Α.Ε.» στις ψηφιακές πλατφόρμες του Δήμου Αθηναίων, νέα πιστοποιητικά και υπηρεσίες που σταδιακά θα ανακοινώνονται στους πολίτες.
Η χώρα μας στο σύνολό της καλύπτεται από δασικές εκτάσεις με ποικιλία ευαίσθητων οικοσυστημάτων. Αυτό…
Ενισχυμένη με εορταστικά τρόφιμα και δώρα ήταν και φέτος η πασχαλινή διανομή υλικής ενίσχυσης από…
Ένα νέο χρηματοδοτικό εργαλείο ύψους 30 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία ζωνών προστασίας από δασικές…
Πόροι ύψους 76,8 εκατομμυρίων ευρώ, για την υλοποίηση τουλάχιστον 30 αναπτυξιακών έργων και δράσεων στους Δήμους Αγίας…
Η μεγάλη ετήσια άσκηση Πολιτικής Προστασίας με την κωδική ονομασία «ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ 2024» για την προετοιμασία…
Συνάντηση στο Δημαρχιακό Μέγαρο Ιλίου «Βασίλειος Κουκουβίνος» με τους Δημάρχους Αγίων Αναργύρων – Καματερού κ. Σταύρο…