Ένας ακόμη κύκλος ασφαλτοστρώσεων ολοκληρώθηκε σε Γυμνό και Ερέτρια δίνοντας λύση σε χρόνια προβλήματα οδικής ασφάλειας καθώς δρόμοι που δέχονται μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο, αποκαταστάθηκαν και στρώθηκαν με πίσσα.

Πρόκειται για την οδό Ονείρων στην Ερέτρια (περιοχή Avantis), η οποία είχε γίνει μόνιμος εφιάλτης για τους οδηγούς και για μεγάλα τμήματα του περιφερειακού Ερέτριας-Γυμνού. Επιπλέον, ασφαλτοστρώθηκαν δρόμοι στην είσοδο του χωριού από τον περιφερειακό.

Για το επόμενο διάστημα έχει προγραμματιστεί μια σειρά ασφαλτοστρώσεων στους δρόμους της Ερέτριας, οι οποίοι είναι χρόνια ασυντήρητοι και τελευταία έχουν υποστεί μεγάλες φθορές λόγω τεχνικών έργων.