Χρηματοδοτήσεις 4 εκ. € από το Πράσινο Ταμείο για έργα
Χρηματοδοτήσεις, συνολικού ύψους, τεσσάρων εκατομμυρίων ευρώ, ενέκρινε, ομόφωνα το διοικητικό συμβούλιο του Πράσινου Ταμείου για έργα σε δήμους.
Οι χρηματοδοτήσεις αφορούν σε μια ένταξη απαλλοτρίωσης, τρεις νέες εντάξεις έργων Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου και σε 13 αποπληρωμές έργων Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου που ήδη έχουν ολοκληρωθεί, ή βρίσκονται στο τελικό στάδιο υλοποίησής τους.
Συγκεκριμένα, ο δήμος Αιγάλεω λαμβάνει ένα εκατομμύριο για το έργο: Ένταξη Δήμου Αιγάλεω για τη χρηματοδότηση της επανεπιβολής απαλλοτρίωσης στον κοινόχρηστο χώρο πρασίνου ΚΧ 453 στην περιοχή «Νταμαράκια».
Επίσης, ένα εκατομμύριο ευρώ εγκρίθηκε για το δήμο Πειραιά για την «Βιοκλιματική ανάπλαση κοινόχρηστων χώρων στην 4η Δημοτική Κοινότητα Δήμου Πειραιά».
Ακολούθως, με μικρότερα ποσά χρηματοδοτούνται οι δήμοι Μυλοποτάμου και Βισαλτίας για την ένταξη των έργων περιβαλλοντικού ισοζυγίου: «Αναδιαμόρφωση πεζοδρομίων – δικτύου κίνησης πεζών στο κέντρο του οικισμού Περάματος» και «Ανάπλαση αύλειου χώρου Γυμνασίου- Γενικού Λυκείου Νιγρίτας Δήμου Βισαλτίας», αντίστοιχα.
Τέλος, σχεδόν, 1,5 εκατομμύρια κατανέμονται για αποπληρωμές έργων στους δήμμους Παγγαίου, Κιμώλου, Πάργας, Γαύδου, Κηφισιάς, Διονύσου, Χαλανδρίου, Γορτυνίας, Κρωπίας, Καλαμάτας, Παιανίας και Ήλιδας.






