Ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, δηλώνει περήφανος για την χρηματοδότηση των 75 εκατ. ευρώ που εξασφάλισε ο δήμος από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για την αναβάθμιση των σχολικών υποδομών και δίνει μια εικόνα του τι μέλλει γενέσθαι στο κεφάλαιο “σχολικές υποδομές” στην πρωτεύουσα:
“Aυτές που βλέπετε είναι οι εικόνες των σχολείων της Αθήνας που παραλάβαμε. Κτίρια ηλικίας ακόμα και 100 ετών, με σπασμένα τζάμια, χαλασμένα κουφώματα, ανοιχτές πρίζες, σκουριές, υγρασία, λέβητες με φθαρμένα καλώδια, διαλυμένες πόρτες και υποδομές που δεν αξίζουν ούτε στους μαθητές, ούτε στους εκπαιδευτικούς.
Γι’ αυτό είμαστε περήφανοι για την απόφασή μας να επενδύσουμε στο μέλλον των παιδιών μας.
✅ Εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση 75 εκατ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, αποκλειστικά για την ενεργειακή αναβάθμιση των σχολικών υποδομών.
✅ Ολοκληρώσαμε ήδη τις τεχνικές εκθέσεις για την ενεργειακή αναβάθμιση 9 σχολικών συγκροτημάτων που στεγάζουν 20 σχολικές μονάδες και μόλις χθες περάσαμε την πρόταση από το Δημοτικό μας Συμβούλιο για να προχωρήσουν τα έργα.
✅Αναβαθμίζουμε την ενεργειακή κλάση από Β έως Α+, εξοικονομώντας ετησίως 3.270 MWh.
✅ Νέα κουφώματα, θερμομόνωση, σύγχρονος φωτισμός και φωτοβολταϊκά σε συνολικά 21.500 τ.μ..
✅ Τα υπόλοιπα χρήματα του δανείου θα διατεθούν για την ενεργειακή αναβάθμιση τουλάχιστον 30 ακόμη σχολείων.
Αυτή είναι μια πολιτική επιλογή ευθύνης για τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και την αξιοπρέπειά τους” δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας.
Ο Δήμαρχος ανέπτυξε τις ανάγκες της περιοχής επισημαίνοντας τη σημασία της διαρκούς συνεργασίας Τοπικής Αυτοδιοίκησης…
Ανακοινώθηκε σήμερα και επίσημα η απόφαση χρηματοδότησης του έργου.
Δεύτερο πακέτο μέσα σε έξι μήνες.
Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας & Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία Κέντρου Ψυχοκοινωνικής…
Η πόλη υποδέχεται ξανά έναν κορυφαίο διεθνή αθλητικό θεσμό με τον Μίλτο Τεντόγλου.
Διαβάστε απόσπασμα από την τοποθέτηση του Δημάρχου στην ειδική συνεδρίαση του Δ.Σ.