Μετά από άριστη συνεργασία του Δημάρχου Βόρειας Κυνουρίας, Γιώργου Καμπύλη, ο οποίος έγκαιρα έκανε όλα τα απαραίτητα βήματα, του Υπουργού Εσωτερικών, Θοδωρή Λιβάνιου, και του Υφυπουργού Παιδείας και Βουλευτή Αρκαδίας, Κώστα Βλάση, εξασφαλίστηκε η ένταξη στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» του έργου «Μελέτη και κατασκευή κτιρίου για ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας».
Το έργο έχει προϋπολογισμό άνω των 4,5 εκατ. ευρώ και θα αναβαθμίσει σημαντικά τη συνολική λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών.
Το μέτρο εφαρμόζεται τις ημέρες κατά τις οποίες ο δείκτης επικινδυνότητας είναι κατηγορίας 3, 4…
Προορίζονται για κοινωφελείς χρήσεις.
Προχωρούν οι πράσινες παρεμβάσεις στον Δήμο Βριλησσίων.
Χάρη στην πολύ καλή συνεργασία του Δημάρχου της Τρίπολης, Κώστα Τζιούμη, με τον Υφυπουργό Παιδείας,…
Στο νέο κτίριο βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες διαμόρφωσης και αναβάθμισης των χώρων.
Το έργο αφορά τη βελτίωση των οδών πρόσβασης στους οικισμούς Ψαράδες, Πλατύ και Καλλιθέα.