Στο πρόγραμμα μετεγκατάστασης οικογενειών ο Δήμος Φιλιατών

Απάντηση στο πρόβλημα της ερημοποίησης της περιοχής και του δημογραφικού, αποτελέι η δέσμευση της υπουργού Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, για την ένταξη του δήμου Φιλιατών στο πρόγραμμα μετεγκατάστασης οικογενειών.
Συγκεκριμένα, η Δόμνα Μιχαηλίδου, διαβεβαίωσε το δήμαρχο της πόλης, παρασκευά Βλάχο, ότι ο Δήμος Φιλιατών θα είναι ο πρώτος δήμος που θα ενταχθεί, μετά τον Νοέμβριο, στο πρόγραμμα μετεγκατάστασης οικογενειών.
Να σημειωθεί, ότο το πρόγραμμα προβλέπει οικονομική ενίσχυση έως 10.000 ευρώ για οικογένειες που θα επιλέξουν να εγκατασταθούν στο δήμο.
Στο λπίσιο των προσπαθειών για την ενίσχυση των δομών κοινωνικής συνοχής του δήμου, σύμφωνα με το δήμαρχο, τις επόμενες ημέρες αναμένεται να προχωρήσει ο διαγωνισμός για την επέκταση του Γηροκομείου Φιλιατών, προϋπολογισμού 400.000 ευρώ με φορέα υλοποίησης τον Δήμο Φιλιατών.
Για το έργο, ο Π. Βλάχος ευχαρίστησε τον Σύλλογο «Γαλήνη» για τη σύνταξη της σχετικής μελέτης.
Τέλος, στην συνάντηση με τη υπουργό, συζητήθηκαν και ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία του Γηροκομείου Φιλιατών και του Κέντρου Προστασίας Παιδιού, που λειτουργούν υπό την ευθύνη του δήμου.



