H Παγκόσμια Ομοσπονδία Ποδηλασίας (UCI) τίμησε τον Δήμο Αθηναίων για τη δέσμευσή του στη βιώσιμη κινητικότητα και την προώθηση της ποδηλασίας, στο πλαίσιο του UCI Mobility & Bike City Forum 2026 που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Η Αθήνα αλλάζει πορεία:
– περισσότερος χώρος για περπάτημα
– ενίσχυση της ποδηλασίας
– 50 σταθμοί στάθμευσης & φόρτισης e-bikes
– δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας
– νέο ποδηλατικό δίκτυο 17 χιλιομέτρων
Ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, δήλωσε σχετικά: «Χτίζουμε μια νέα κουλτούρα μετακίνησης στην Αθήνα, που δίνει προτεραιότητα στο περπάτημα, το ποδήλατο και τη βιώσιμη κινητικότητα. Μια σημαντική διεθνής αναγνώριση για μια πιο ανθρώπινη, λειτουργική και βιώσιμη πόλη για όλους».
Την δίκαιη κατανομή των θέσεων του προγράμματος εξασφαλίζει η ΚΕΔΕ.
Ένας ακόμη κύκλος ασφαλτοστρώσεων ολοκληρώθηκε σε Γυμνό και Ερέτρια δίνοντας λύση σε χρόνια προβλήματα οδικής…
Συνάντηση εργασίας με κοινωνικούς επιστήμονες στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου.
Τον μελετημένο σχεδιασμό της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για το νερό και το περιβάλλον παρουσιάζει ο…
Ένα σπουδαίο ορόσημο για τη φιλοζωία του τόπου.
Θα συμβάλουν στην ενίσχυση της πολιτιστικής ταυτότητας της ακριτικής περιοχής.