ΔΗΜΟΙ

Κως: Εκσυγχρονισμός του δημοτικού στόλου οχημάτων

Ενισχύει και εκσυγχρονίζει το στόλο οχημάτων και τον μηχανολογικό εξοπλισμό του εργοταξίου, της Υπηρεσίας Καθαριότητας και της Υπηρεσίας Πρασίνου ο Δήμος Κω, συνολικού προϋπολογισμού άνω των 2.500.000€, με χρηματοδότηση από το Ταμείο Αλληλεγγύης.

Το σχετικό αίτημα του Δήμου Κω κατατέθηκε το Νοέμβριο, σε συνάντηση του Δημάρχου, Θεοδόση Νικηταρά, με τον Υπουργό Μετανάστευσης & Ασύλου, Αθανάσιο Πλεύρη, στο πλαίσιο επίσκεψης εργασίας, παρουσία των Αντιδημάρχων, Αναπτυξιακού Προγραμματισμού & Χρηματοδοτούμενων Έργων, Κωνσταντίνου Ζαχαρού, και Τεχνικών Έργων & Βιώσιμης Κινητικότητας, Αλέξανδρου Χρυσόπουλου.
Ήδη εγκρίθηκε το πρώτο μέρος της χρηματοδότησης, ύψους 399.500€, που αφορά στην προμήθεια:
Ανατρεπόμενου φορτηγού με γερανό και αρπάγη,
Δύο κλειστών οχημάτων τύπου van,
Δύο ημιφορτηγών, τύπου pick up, και
Τριών επιβατηγών οχημάτων ΙΧ.

Ο Δήμαρχος, Θεοδόσης Νικηταράς, και οι Αντιδήμαρχοι, στη συνάντηση τους τον περασμένο Νοέμβριο, ενημέρωσαν διεξοδικά τον κ. Πλεύρη για την ανάγκη αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών του δήμου, τη μεγάλη προσπάθεια που απαιτείται για την υποστήριξη ενός τουριστικού προορισμού του μεγέθους της Κω και τις ιδιαίτερα αυξημένες απαιτήσεις που καλείται να καλύψει ο δημοτικός μηχανισμός.

Σε αυτό το πλαίσιο υπέβαλλαν κοστολογημένη πρόταση ενίσχυσης σε οχήματα και μηχανολογικό εξοπλισμό για την καλύτερη λειτουργία των Τεχνικών Υπηρεσιών, των εργοταξίων, της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος (καθαριότητα και πράσινο) και του τομέα κοινωνικής πολιτικής.

Η πρόταση που κατατέθηκε έλαβε την καταρχήν έγκριση του Υπουργού, ο οποίος υιοθέτησε την αναγκαιότητα στήριξης του Δήμου Κω, σε μια ιδιαίτερη περίοδο για το νησί.

Κατόπιν αυτής της εξαιρετικά θετικής εξέλιξης, οι υπηρεσίες του δήμου προχώρησαν άμεσα στη σύνταξη των αναγκαίων μελετών, για τον προσδιορισμό του ακριβούς προϋπολογισμού, ώστε να προχωρήσουν οι διαδικασίες προμήθειας του εξοπλισμού που αναφέρεται στην πρόταση που υπεβλήθη.

Η προμήθεια σύγχρονων μηχανημάτων θα συμβάλλει στην αναβάθμιση του έργου των δημοτικών υπηρεσιών, που λειτουργούν σοβαρά υποστελεχωμένες και με πεπαλαιωμένο εξοπλισμό. Παράλληλα θα δώσει τη δυνατότητα στους εργαζόμενους να βελτιώσουν την παραγωγή έργου σε συνθήκες ασφάλειας και ποιότητας στην εργασία τους.

Τελευταία άρθρα

Σύρος: 200 χρόνια από την ονοματοδοσία της Ερμούπολης

Πρόσκληση σε μια ξεχωριστή βραδιά μνήμης και τιμής.

11 λεπτά ago

Αλεξανδρούπολη: Δωρεάν διάθεση επεξεργασμένης ιλύος για γεωργική χρήση

Η επεξεργασμένη ιλύς αποτελεί υλικό πλούσιο σε οργανική ουσία και θρεπτικά στοιχεία.

20 λεπτά ago

Στα Σέρβια η ποιότητα ζωής αναβαθμίζεται καθημερινά

Ο Δήμος Σερβίων επενδύει στους ανθρώπους του δημιουργώντας συνθήκες που ενισχύουν την κοινωνική συνοχή, τον…

44 λεπτά ago

Ν. Σμύρνη: Ανοίγουν οι αυλές έξι σχολείων για τα παιδιά της πόλης

Από τις 17.30 ως τις 21.30 θα ανοίγουν καθημερινά στον Δήμο Νέας Σμύρνης οι σχολικές…

1 ώρα ago

Σύμβαση για Κέντρο Παρατήρησης Εγγύς Διαστήματος στη Χίο

Το  δρόμο για την ενός έργου που συνδέει το νησί με την επιστημονική παρατήρηση, την…

1 ώρα ago

N. Φιλαδέλφεια-Ν. Χαλκηδόνα: Διάλογος και ανταλλαγή απόψεων με τους ηλικιωμένους

Η τρίτη ηλικία στο επίκεντρο για το μέλλον του Δήμου.

1 ώρα ago