ΔΗΜΟΙ

Μεθυσμένος οδηγός καρφώθηκε σε απορριμματοφόρο

Υπό την επήρεια αλκοόλ βρισκόταν ο οδηγός του ι.χ επιβατικού αυτοκινήτου που έπεσε πάνω σε απορριμματοφόρο του δήμου της Πάτρας, προκαλώντας τον τραυματισμό ενός δημοτικού υπαλλήλου και υλικές ζημιές.

Σύμφωνα με την αστυνομία, ο οδηγός του αυτοκινήτου, ο οποίος συνελήφθη και υποβλήθηκε σε αλκοτέστ, είχε καταναλώσει ποσότητα αλκοόλ πάνω από τα επιτρεπτά όρια.

Το τροχαίο περιστατικό σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου, όταν το επιβατικό αυτοκίνητο, προσέκρουσε στο πίσω μέρος του δημοτικού οχήματος στην συμβολή των οδών Κορίνθου και Φαβιέρου.

Από την πρόσκρουση, τραυματίστηκε ένας εργαζόμενος καθαριότητας που μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και σύμφωνα με τους γιατρούς, φέρει ελαφρά τραύματα.

Το τμήμα Τροχαίας, έχει αναλάβει το έργο της προανάκρισης, προκειμένου να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια του ατυχήματος.

Share

Τελευταία άρθρα

11 οικόπεδα στο Ελληνικό κατοχύρωσε ο Δήμος Αλίμου

Προορίζονται για κοινωφελείς χρήσεις.

2 λεπτά ago

Βριλήσσια: Ακόμα πιο πράσινη η Πλατεία Αναλήψεως

Προχωρούν οι πράσινες παρεμβάσεις στον Δήμο Βριλησσίων.

28 λεπτά ago

4θέσιο ειδικό δημοτικό σχολείο και ειδικό νηπιαγωγείο στην Τρίπολη

Χάρη στην πολύ καλή συνεργασία του Δημάρχου της Τρίπολης, Κώστα Τζιούμη, με τον Υφυπουργό Παιδείας,…

43 λεπτά ago

Βόρεια Κυνουρία: 4,5 εκ. ευρώ για την ανέγερση νέου δημαρχείου

Το έργο εντάχθηκε στο πρόγραμμα "Αντώνης Τρίτσης".

1 ώρα ago

Προς μετεγκατάσταση το Αστυνομικό Τμήμα Αρχ. Ολυμπίας

Στο νέο κτίριο βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες διαμόρφωσης και αναβάθμισης των χώρων.

1 ώρα ago

320.000€ για τη βελτίωση της τοπικής οδοποιίας του Δήμου Πρεσπών

Το έργο αφορά τη βελτίωση των οδών πρόσβασης στους οικισμούς Ψαράδες, Πλατύ και Καλλιθέα.

2 ώρες ago