Η νεολαία της Σκιάθου στο επίκεντρο: Φρέσκες ιδέες και καινοτομία
Με φρέσκες, ρεαλιστικές και δημιουργικές προτάσεις, οι νέοι της Σκιάθου πρωταγωνίστησαν στη φετινή εκδήλωση για το κλείσιμο της τουριστικής περιόδου, που διοργάνωσε η Ένωση Ξενοδόχων Σκιάθου.
Με φρέσκες, ρεαλιστικές και δημιουργικές προτάσεις, οι νέοι της Σκιάθου πρωταγωνίστησαν στη φετινή εκδήλωση για το κλείσιμο της τουριστικής περιόδου, που διοργάνωσε η Ένωση Ξενοδόχων Σκιάθου. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι τρεις νικητές του ετήσιου διαγωνισμού νεολαίας απέδειξαν στην πράξη ότι το μέλλον του τουρισμού του νησιού μπορεί να βασιστεί στη φαντασία και την καινοτομία της νέας γενιάς.
Δημήτρης Μιτζέλος (23 ετών): Ξεχώρισε με το πρόγραμμα Blue Wellness, μια πρόταση για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων ευεξίας με άξονα τη θάλασσα. Το έργο στοχεύει στη διαμόρφωση ενός νέου τουριστικού προφίλ και την ενίσχυση του εναλλακτικού τουρισμού.
Κυρατσούλα Πασχάλη (24 ετών): Παρουσίασε το Skiathos 270, ένα βιώσιμο μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης που αξιοποιεί τα τοπικά προϊόντα και τη γαστρονομία για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου πέραν του καλοκαιριού.
Σοφία Πασχάλη (21 ετών): Πρότεινε την πλατφόρμα My Secret Skiathos, ένα ψηφιακό εργαλείο που προσφέρει στους επισκέπτες εξατομικευμένες εμπειρίες γνωριμίας με το νησί, αξιοποιώντας τεχνολογία και storytelling.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων, κ. Άκης Τσαρούχης, εξήρε τη συμβολή της νέας γενιάς στον σχεδιασμό ενός σύγχρονου, ποιοτικού τουριστικού προϊόντος. Τόνισε ότι, παρότι η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί πολύτιμο εργαλείο, δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δημιουργικότητα και τη συναισθηματική νοημοσύνη του ανθρώπου: «Το ανθρώπινο κεφάλαιο είναι ο βασικός μοχλός της τουριστικής ανάπτυξης», σημείωσε χαρακτηριστικά. Παράλληλα, ανέδειξε τη διαρκή στήριξη της Ένωσης στους εργαζόμενους του κλάδου, μέσω δράσεων όπως το Employee Shopping Club και προγραμμάτων υποτροφιών για σπουδές στον τουριστικό τομέα.
Επιπροσθέτως, παρουσιάστηκαν δύο διαγράμματα που δημιουργήθηκαν με τη βοήθεια ΑΙ, αναδεικνύοντας ότι, παρότι οι αφίξεις αυξάνονται, οι διανυκτερεύσεις στα ξενοδοχεία παραμένουν σταθερές, ενώ οι τιμές στη Σκιάθο κινούνται στον πανελλήνιο μέσο όρο.
Κεντρικό μήνυμα της εκδήλωσης ήταν η αξία του brand της Σκιάθου και η ανάγκη να δημιουργηθεί η «αύρα» που κάνει έναν προορισμό μοναδικό -μέσα από τη φιλοξενία, τις τοπικές γεύσεις και τις αυθεντικές εμπειρίες. «Ας τιμήσουμε τους επισκέπτες μας», κατέληξε ο κ. Τσαρούχης, «γιατί οι μέρες που περνούν στο νησί μας είναι αυτές για τις οποίες δουλεύουν όλο τον χρόνο».