Ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, απάντησε μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμόσ στα social media στο κοινό ανακοινωθέν των τριών υπουργείων για την Βασιλίσσης Όλγας.
Στη δήλωσή του αναφέρει τα εξής:
“Τρία Υπουργεία ενώνονται για να υπερασπιστούν τον ηττημένο των εκλογών κ. Μπακογιάννη, εις βάρος των πολιτών. Με μια πρωτοφανή πρακτική αγνοούν τη βούληση των πολιτών και της ευρύτερης πλειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας.
Πριν 5 χρόνια ο κ. Μπακογιάννης στo πλαίσιo του καταστροφικού «Μεγάλου Περίπατου», έκλεισε την Βασιλίσσης Όλγας με δήθεν επίκληση του Covid. Σχεδίασε τη μετατροπή του σε «privé» δρόμο για τους χρήστες του γηπέδου τένις στην περιοχή και για τους θαμώνες του καφέ του Ζαππείου. Τότε κανένας Υπουργός δε μίλησε.
Σήμερα παριστάνουν τους «θεματοφύλακες του νόμου» για να μπλοκάρουν τον Δήμο Αθηναίων. Τους υπενθυμίζουμε ότι η Βασ. Όλγας ανήκει στους πολίτες και όχι στις πολιτικές σκοπιμότητες. Ο Δήμος Αθηναίων δε θα κάνει πίσω.
Με κάθε θεσμικό μέσο θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί για να υπερασπιστούμε το δημοκρατικό αίτημα των πολιτών για μια πόλη ανοιχτή, δίκαιη και βιώσιμη.
Καλούμε όλα τα κόμματα και τους βουλευτές της Αθήνας να πάρουν ξεκάθαρη θέση. Το δικαίωμα στην πόλη είναι θέμα δημοκρατίας”.
Θυμίζουμε ότι, μετά τις παρεμβάσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο (δύο αλλαγές στο σχέδιο της προηγούμενης δημοτικής αρχής) που ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Αθηναίων για τη λειτουργία της Βασιλίσσης Όλγας, ήρθε κοινή απάντηση πως «κάθε τροποποίηση απαιτεί εγκρίσεις» από τα υπουργεία Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Πολιτισμού, Υποδομών και Μεταφορών.
«Οι σχετικές πρωτοβουλίες του Δήμου Αθηναίων, όπως ανακοινώθηκαν, δεν παράγουν έννομα αποτελέσματα. Ο Δήμος καλείται να τηρήσει τις προβλεπόμενες από το θεσμικό πλαίσιο διαδικασίες», τονίζουν τα υπουργεία.
Σύμφωνα με τα υπουργεία, οι παρεμβάσεις στη Βασιλίσσης Όλγας προϋποθέτουν «εκ νέου αποφάσεις των αρμόδιων υπηρεσιών των συναρμόδιων Υπουργείων» καθώς η οδός «βρίσκεται εντός του κηρυγμένου αρχαιολογικού χώρου της Αθήνας, ενώ κατά τη διάρκεια του εν εξελίξει έργου της ανάπλασης έχουν αποκαλυφθεί σημαντικές αρχαιότητες, οι οποίες συντηρούνται και αναδεικνύονται. Συγχρόνως, αποτελεί κοινόχρηστο χώρο ιδιαίτερης σημασίας».
Ήδη, για την ανάπλαση που γίνεται το ΚΑΣ και το υπουργείο Πολιτισμού, αλλά και η «Ανάπλαση ΑΕ» έχουν δώσει τις απαιτούμενες εγκρίσεις. Μάλιστα από το σημείο περνά και το τραμ, οπότε χρειάζεται και σύμφωνη γνώμη του ΟΑΣΑ, που θα ελεγχθεί από τις Τεχνικές Υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Διοίκησης.
Στο δημοτικό συμβούλιο, ο Δήμαρχος είχε ανακοινώσει δύο τροποποιήσεις στο σχέδιο. Πρώτον, τα αυτοκίνητα δεν θα έμπαιναν στη λωρίδα του Τραμ από την Αμαλίας για να κατευθύνονται προς την αντισφαίριση, αλλά θα κινούνται στη δεξιά λωρίδα και θα στρίβουν στην Αρδηττού. Δεύτερον, τα οχήματα δεν θα μπορούν να διασχίζουν το Ζάππειο για να βγουν στην Ηρώδου Αττικού, αλλά θα οδηγούνται ευθεία για να καταλήξουν εκ νέου στη Λεωφόρο Αμαλίας. «Είναι παρεμβάσεις κοινής λογικής» ανέφερε.
Στόχος του δήμου Αθηναίων, με βάση τις εξαγγελίες, είναι η παράδοση του έργου στα τέλη Οκτωβρίου με αρχές Νοεμβρίου.
Φ. Καρούτσος: "Τα ΕΛΤΑ για 10ετίες συνυφάνθηκαν με την εξυπηρέτηση και την ίδια την ιστορία…
Κατατίθεται στην Περιφέρεια Κρήτης από το Δήμο Αγίου Νικολάου η πρόταση για τη χρηματοδότηση Κέντρου…
Ο Δήμος κατέθεσε μήνυση κατ' αγνώστων.
Ο Δήμος Καλαμάτας και το Συμβούλιο Νεολαίας στο πλαίσιο της διεκδίκησης της Εθνικής Πρωτεύουσας Νεολαίας,…
Η πρώτη φάση της ανάπλασης έχει ήδη αποδώσει ένα ιδιαίτερα θετικό αισθητικό και λειτουργικό αποτέλεσμα
Συνεχής αναβάθμιση των υποδομών για τη βελτίωση της καθημερινότητας κατοίκων και επισκεπτών.